19. 3. 2018

seznam knih 2018

Jak jsem už v půlce prosince avizovala, chystám pro každý rok seznam knih, které chceme s dětmi pročíst,  nebo jimi alespoň obohatit naši knihovnu. Pak nejsem překvapena, když se někdo například zeptá na dárek pro děti a já jsem až do prosince připravena. No a až letos mne napadlo se o seznam podělit a dali jste mi vědět, že o něj stojíte, tak je tady.

Některé kousky jsou starší, ale o to lépe prověřené časem :)
----

Poplach v Tabulkově - Veronika Matysová
Animálium - Katie Scott
Ema naopak - Gunilla Woldová 
Rok v lese Dziubak Emilia
Malý modrý, malý žlutý - Leo Lionni
Varvara - Marka Míková
Van Goghova hvězdná noc - Michael Bird
Půlnoční pohádky - Sára Saudková
Pavel Čech - Dědečkové
Každý bulí nad cibulí - Ester Stará
Dubánci - Leona Šťastná
Jezevec Chrujda - Petr Stančík
Jůlinka z jedlé zahrádky - Tereza Václavková
Profesor Astrokocour : Hranice vesmíru - Dominic Walliman
Vombat Jirka - Eva Papoušková
Cesta časem - Peter Goes
Ptáček a lev - Marianne Dubuc
Já nejsem tvoje maminka - Marianee Dubuc
Dlouhá cesta - Petr Horáček
Busy Busy Town - Richard Scarry 
To je Řecko, Austrálie, Izrael  - Miroslav Šašek 
Hilda  - Luke Pearson
Krtčí sestry a deštivý den - Schwartz Roslyn
Zubr si hledá hnízdo - Oksana Bula 
Celý svět v obrázcích - Tom Schamp
Neplač muchomůrko - Daisy Mrazkova 
Pohádka o Ipsíkovi - A. F. Holasová
 Justýnka a asistenční jednorožec - Kateřina Maďarková 
Lily a Momo - Macurová Katarina
Joska jede na jih - Alžběta Zemanová 
Rok v kouzelné zahrádce - Markéta Kotková 
V korunách stromů se mi zdálo - Markéta Kotková 
Petr Sís - Robinson
Shakespeare, Jakub a Hvězdy, T.G. Masaryk, Karel IV.  - Renata Fučikova 
Houbeles Pictus - Petr Maděra 
Mio, můj Mio - Astrid Lindgren 
Botanicum - Katie Scott 
Město spí - Zdeňěk Svěrák 
Víš jak se co dělá? Oldřich Růžička 
Prasátko Lanýž - Helen Petersová 
Čí je to kostra? - Cap Henri 


1 komentář:

  1. Dobrý den, jestli ještě nemáte a měla byste zájem, sešly se nám doma dvě knihy Van Goghovy hvězdné noci a jednu tedy prodávám - nabízím za 400,- i s poštou. Pokud byste měla zájem, ozvěte se mi na Marzb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat