1. 12. 2016

1.12 - Vánoce jsou za rohem! :)

1.12 
Přiznávám .. asi jsem se těšila víc než děti! :)
Ráno jsme napsali Ježíškovi a dali dopis za okno.  Vilík chodil celý den koukat jestli tam pořád ještě je nebo si ho už někdo odnesl. Až byla pořádná tma, nachystali jsme advetní kalendář ve formě balíčků a otevřeli okno. Děti byly v tu chvíli v pokojíku. Přišla jsem za nimi, chvíli jsme všichni stavěli duplo a pak jsem řekla že je mi nějaká zima, že je asi nějaké okno otevřené. Tak jsme se šli podívat a našli otevřené okno v obyváku a dopis pro Ježíška fuč!
Vilík se potom otočil, uviděl balíček se světýlky a úplně hotový utíkal říct tátovi ať se jde podívat :)
Společně jsme si řekli princip kalendáře, spolu rozbalili první balíček a zapálili velkou svíčku. 





Knížka Pohádky z lesa má 24 kapitol, tak budeme číst každý večer před spaním až do Štědrého dne :)
 Koupeno přes HITHIT ( díky Mirko!) ale dá se koupit i ZDE :)


adventní kalendářové kartičky ZLesa ke stažení ZDE

 http://deti.vira.cz/kalendar/advent/adventni-pribehy-a-vypraveni/adventni-vypraveni-pro-male-deti/

Adventní hvězda .. dolepování okýnek .. pročítání biblických příběhů ( aktivita pro starší .. nebo pro rodiče :) 

2 komentáře:

  1. Krásně jsi to dětem připravila! A díky za tipy na ty kartičky. Já je někde mám uložené, ale jak už je to delší dobu, samozřejmě jsem na ně zapomněla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! Kdybych připřavila dětem z poloviny tak hezké vánoce jako jsem měla já v dětství, budu nejšťastnější :)

      Vymazat