26. 11. 2016

Ježíšek bude svítit!

 Ježíškovy přípravy!
.. aneb další tip na dárek pro mrňouse.

Vilík už téměř dva měsíce spí sám. Chtěl do pokojíčku jako velkej chlap .. že velcí chlapi spí sami a ať si spíme v ložnici s Dori, že ona je mimino a v pokojíku spát nesmí :) :)

..
Tak jsme tedy začali řešit, jaké světlo pro Vilíka k posteli. Aby bylo zároveň na čtení pohádek i na usínání.
Evidentně jsme nebyli sami, protože jsem narazila na tohle světýlko s dvěma obvody které mě hned nadchlo. Je to velký oblouk s dostatkem světla na čtení pohádek .. a malá sovička která svítí tlumeně jako klasická ,,bludička" při spaní dětí. Geniální.
Pak jsem se trošku zarazila u ceny, že to je přeci jen na lampičku moc. No jo, ale pak jsem četla do konce. Nejen že lampička po 30min sama vypne ale ona se dokonce na 5min rozsvítí, když dítě v noci začne plakat!
Takže lampičku zabalíme pod stromeček .. a já budu muset ještě měsíc nadávat jak v noci šlapu po legu když letím za Vilíkem který jen zakašlal. Příště když bude v noci plakat jak se mu zdálo že ho přejela šalinka ale táta ho zachránil, nepůjdu poslepu. HURÁ! 
-
Lampička se jmenuje ZAZU Lou a je jakjinak než odsud - KLIK .



Dva obvody které se dají na panelu nahoře samostatně zapnout/vypnout a vzadu připojení na kabel a stmívání jednotlivých světýlek. 
Zespodu je krytka a může světýlko fungovat pouze na tři baterky. Do Štědrého dne je tam snad dám, pokud nezapomenu :) :)


Žádné komentáře:

Okomentovat