24. 11. 2016

pouštění draka ve sněhulích

To tak jdete pouštět draky .. a začne sněžit. 
Týden jsem Vilíkovi slibovala že jak pojedeme k babičce a na velké louce za domem budeme pouštět draky.
Než jsme se vůbec ráno vyhrabali z peřin, začal místo vichru padat sníh :(


Při pohledu na fotku jsem si vzpoměla že mi téměř denně někdo píše ohledně bot na zimu - co že já tomu Vilíkovi dávám. Ono správcovat na fcb skupinku o botech a nemít přehled je nemožné :)
Bohužel v barefoot obuvi jsem nenašla žádnou botu do zimy která by splňovala moje požadavky  - dostatečně široké, ohebné, kulatá špička.. a hlavně teplé. Holt v zimě budu mít dítě raději s teplýma nožkama, než v milimetrové podrážce. Proto jsem pořídila Coqui sněhulky - ZDE
Na to že Vilik chodí v barefootu celý rok si celkem rychle zvykl a chce je nosit i když je venku teplo. Kamarádka je u mě prohlédla, koupila taky .. a dcera v nich chodí jako robot a to jsou lehounké. Každopádně si je nechali, protože nic podobně dobře teplého, ohebného a širokého na našem trhu nenajdou, pokud nebudu brát v potaz boty za tři tisíce a víc. 






Za málo peněz hodně muziky .. počkám po zimě jak bude výprodej a koupím ještě jedny na další zimu do zásoby. Nebo pro Dori :) :)

2 komentáře:

  1. Dobrý den, díky za tip na zimní botičky za rozumnou cenu, aktuálně taky pro svoje syny sháním. Chtěla jsem se zeptat, na jaký typ nohy botičky jsou. Syn má spíš širší nohu (na vel. 24/25 potřebuje na šířku přes 6,5 cm). Na internetu jsem bohužel bližší specifikaci nenašla. Moc děkuji! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vnitřní vložka bohužel není výjmatelná, ale syn má širokou nohu dost a jsou mu perfektně

      Vymazat