7. 11. 2016

podzim - dýně kam se podíváš ( s odkazy ke stažení )

Podzim vybízí k tomu probírat téma dýně. Neslavíme halloween ale když chodíte kolem zahrad kde rostou obrovské dýně, je škoda si taky jednu nevydlabat, kor když z dýně vaříme moc rádi. 

Přidávám odkazy ze kterých jsem čerpala a prosím, napište mi do komentáře zda jste něco stáhli nebo odkazy využijete třeba později (ať vím, jestli se s tím mám příště zase v dobrém slova smyslu babrat a odkazy doplňovat nebo je to zbytečné a nikdo to nevyužije). Díky!


ŽIVOTNÍ CYKLUS DÝNĚ ( viz dřevěná destička ) - ZDE 
ČÁSTI DÝNĚ  ( na tácku ) - ZDE

Nezdržuji se přepisováním na české názvy v počítači .. to bych neudělala nikdy, už se znám. Raději hned vytisknu a pak přelepím barevnou papírovou lepící páskou a přepíšu .. je to rychlejší a dobře to jde vidět :)


DÝNĚ S TEČKAMI - ZDE 
( zalaminovala jsem ať jde použít i další podzim )
- jde vybarvovat smazávací fixou, dávat na tečky dýňové semínka, kamínky, oříšky, oranžové bambulky, skleněné pecičky,.. 


VYBARVOVÁNÍ POČTU PAVOUČKŮ U DÝNĚ - ZDE
viz fotka níž je vidět co si o aktivitě myslí můj syn :) :)


OBKRESLOVÁNÍ   -  ZDE
( nefunguje mi odkaz kde jsem stahovala čísla, dodávám odkaz na obkreslování písmen ) 


DÝNĚ S ČÍSLY - ZDE 
( i jablka, žaludy aj .. má to být kalendář ale já to převzala na opakování číslovek. Chtěla jsem přiřazovat semínka k číslovce ale našli jsme jedno jedinné .. budu muset koupit jinou dýni  nebo rovnou semínka :) :)




 podzimní LOGICKÁ POSLOUPNOST - ZDE 

+ byla by škoda to zde nepřidat - (nevyfocené) přiřazování dýni a čísel - ZDE
---


8 komentářů:

  1. odkazy jsou supr, vyuzijem. zvlast podzimni posloupnost se mi libi:-)diky

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem že sa podelíte. Dačo som posťahovala, využijeme.

    OdpovědětVymazat
  3. super, já určitě využiji později, díky
    L.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, odkazy jsem využila. Velmi dobré nápady a pro nás aktuální.

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, díky. Používáme.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si odkazy uložila do budoucna pro syna taky :)... Děkuji!!

    OdpovědětVymazat