31. 12. 2016

31.12.2016


Zima.
Poslední den v roce 2016.


Trávíme poslední týden v roce u babičky a je tu nádherně. Za oknem sice čaruje mráz, ale to nám nevadí, máme nohy v teple :)

Hromada z vás mi psala co mám za zimní boty .. a přiznávám se, nejedu v barefootu. Chci aby mi bylo teplo (stejně tak i u dětem) takže chodím v COQUI.
konkrétně  mám tyto:
http://www.coqui.cz/damske/snehule/damske-elegantni-snehule-coqui-alina-cerne/
Nosím tenké ponožky a vydrží v pohodě i -8°C tady na horách a dojdu domů s teploučkýma nohama.
Každopádně boty jsou to pro širší nožku, ale je třeba vyzkoušet.
Boty jsou lehké a ohebné i když je podrážka poměrně tlustá, což má své opodstatnění, žejo. Špička je z fotky vidět poměrně dobře, na šířku nebo tlačení prstů si vůbec nestěžuju :)

PS: měla jsem v balení i náhradní černé tkaničky, které jsem hned hodlala vyměnit.
Bohužel dřív než jsem je stihla předělat, děti z nich udělaly provaz za traktor a tahají  hračky :))





Idální počasí vyvětrat na zahradě First Bike! :) :) :)
(  Coqui které má Vilík jsou TYTO  )

Žádné komentáře:

Okomentovat