7. 12. 2016

další tipy pro Ježíška. .. tentokrát do knihovny


*** 
Řekní mi JAK?  (koupíte ZDE)
 tuhle knihu jsem nutně potřebovala!  .. jmenuje se JAK, ale doufám že mi pomůže odpovědět těch 35430658983 PROČ, které během dne Vilík vysloví.
Strany jsou pevné, žádný tenký papír. No a když tam dětem něco ukápne, můžete z lesklého papíru snadno setřít :)

Knížka mi příjde super hlavně jednoduše vysvětleným obsahem akorát tak pro malé prcky. Velké plus je formát -  (zagumičkujeme a dáme do batohu - zagumičkujeme a mladší se do ní nedostane a netrhá listy)
+ na konci tři archy samolepek, co víc si přát ?! :)





ZVÍŘATA A PŘÍRODA - KULTURA - ŽIVOT - TĚLO


U POPELÁŘŮ (koupíte ZDE)
původně jsem kupovala pro Vilíka, leč nějak rychle jsem knížku vložila do košíku a až doma jsem zjistila, že to je kniha spíš pro menší děti, zhruba okolo dvou let. Takže dostane pod stromeček malá Dó, věřím že bude z pohyblivých obrázků hotová! :)




PROTIKLADY  (koupíte ZDE)
 Jednoduché ale přesto lákavé  ..  oboustranné karty  které můžete vzít třeba na cesty do auta, k babičce, k doktorovi .. nebo je klidně prohlížet doma na gauči -  nikde se nudit nebudete. Napadá mě x her, x využítí jak karty používat. Navíc můžete odsunout jen jednu stranu a druhou nechat skrytou. Celkově parádní zpracování, určitě se podívám ještě po jiných verzích karet ( Čísla, Zvířata, Abeceda, .. )






2 komentáře:

  1. Díky za tip a inspiraci. Ta kniha nahoře vypadá, že by se mohla malému líbit.

    OdpovědětVymazat