22. 1. 2019

Animalium - kniha plakátů



Novinky na zdi!  
Přesunovala jsem dětem postel protože špatně spali ( Dori se v noci hodně budila, poplakávala) a tak jsem si říkala, že když postel otočím, změní se energie a snad to zabere. Haleluja, večer jsem předělala postele během rychloakce a rup, oba prospali celou noc klidně a ráno se dokonce Dori nebudila s jekotem kde jsem ale sama vstala z postele a došla za mnou.
Rychloakce ,,postel" se mi náramně hodila .. včera dopoledne dovezl kurýr novinku - Animalium, kniha plakátů!
Mohla jsem tak prázdné místo po knihovně vyplnit těmito nádhernými obrázky, které už tak dlouho obdivujeme v samotné knize Animalium.

ANIMALIUM -ZDE
( odkaz na knihu, sešit plakátů i pracovní sešit )


Nechtělo se mi čekat na rámečky (a ani za ně utrácet) - přilepeno máme samolepící izolepou.



Jedna strana je barevný plakát, druhá strana černobílá s popisky.
Jedno mínus kniha má - nalepíte plakát na zdi a nemáte názvy zvířat. 
Doporučuji tedy před nalepením vyfotit nebo okopírovat :))


Plakáty jsou ,,vytrhavací" - velké plus, stříhat neumím, takže ušetřeny nervy.


Žádné komentáře:

Okomentovat