22. 1. 2017

Společné stolování



Vítejte v Bistru u Vafle! 
Posezení pro malé i velké, pro odvážné piráty i malé princezny :)


Když jsem minule zveřejňovala část pokojíku, mělo to velký ohlas, což jsem vůbec nečekala. Pak jsem si řekla, že tedy můžu ukázat semtam i jinou část domácnosti (i když už asi nebudou tak atraktivní). 
Dnes tedy kousek kuchyně .. místo kde spolu s dětmi snídáme a obědváme.  Večer když jsme doma všichni čtyři, jíme v obyváku u pohádek, než jdou děti spát.


Báječné prostírání, hrníček i příbory jsou Label Tour ( klik ZDE ) a vydrží opravdu hodně. Děti prostírání používají i jako podklad pro kreslení nebo práci s plastelínou, příbory jsem zvolila na stejném principu jako měl Vilík ( modré dostal dárkem a nůž ze sady jsme nahradili Opinelem, který používá pří přípravě jídla, ne při samotném stolování, to nůž moc používat nechce ).

Dó už se docela zvládá napít z hrníčku sama .. tak ve 2/3 pokusů je úspěšná, ten zbytek holt vyklopí na sebe protože nedá ke rtům spodní část hrnku ale tu horní. .. ale učení dělá mistra, žádný rádoby učící hrnek s násoskou ji nedám! :)



Sedáky BabySmart - verze Hybak ( klik ZDE )
Zelenou verzi máme přes dva roky a naprostá spokojenost .. nešlo nekoupit druhý pro Dó. Neustále se o něj rvali a Vilík za žádnou cenu nechtěl sedět na židli bez sedáku. Když jsem po bazarech pátrala po použitých, nedočkala jsem se. Buď jsou se slevou dvě stovky, nebo vůbec. Zjistila jsem totiž, že sedák spousta rodičů nechává dětem třeba až do osmi let, tudíž se bazarovky opravdu nedočkám.




                                                        Dó  14m                                                                    Véčko    3,5r 


A naše malá minigalerie .. každý týden měním obrázek na provázku za jiné téma, které si Vilík zvolí. Týden si o něm povídáme, tvoříme na dané téma, čteme si.
Jednoduše jsem na rámeček přitloukla dva hřebíčky na boky a natáhla provázek. Rámeček mám doma už několik let z ikea, byla to verze pro natažení plátnem ale půjde to i s obyč rámečkem, jen to třeba ze zadní strany přilepíte izolepou, pokud se vám nebude chtít přitloukat hřebíčky.



1 komentář:

  1. Prima, na to že dítko má mít podporu nohou nehraješ??

    OdpovědětVymazat