9. 1. 2017

neděle v kuchyni

Adzuki pomazánka
 - 150g fazolí adzuki ( v suchém stavu )
- 1 cibule, 2 stroužky česneku - na kousky
- 200g nastrouhané mrkve
- 2 lžíce oliv.oleje
- 1 lžíce lahůdkového droždí
- 1,5 lžíce shoyu
- 1 lžíce umeoctu

Adzuki namočím a za pár hodin uvařím s trochou mořské řasy nebo majoránky. 
Na oleji osmažím cibuli a česnek, přidám nastrouhanou mrkev.
Fazole, směs s mrkví a zbytek ingrediencí vhodím do mixéru a umixuju do požadované konzistence. Pokud vám to mixér nebere, přidejte trochu vody, alespoň nebude pomazánka moc hustá.



Kváskový chléb - můj druhý pokus. 
Tak dlouho jsem se na něj chystala a už nebylo zbytí, prostě jsem se na to vrhla.
 Na Tři krále darovaný kvásek jsem pojmenovala Melichar, tak snad se nám bude spolu hezky kvasit a neumře mi při prvním nezdaru :)


 Ovoce pod peřinkou podle Svatojánky ( recept ZDE )


4 komentáře:

  1. Krasa! Můžu recept na chleba? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. udělám rovnou příspěvek o pečení kváskového chleba, ano? :) .. do víkendu je to tu!

      Vymazat
    2. Ano, super, budu sledovat ;-)

      Vymazat
  2. Halóó, čekám na recept :-)

    OdpovědětVymazat