19. 1. 2017

malé nakouknutí do pokojíku


Původně jsem fotky pokojíku nechtěla zveřejňovat .. nikdy tu není dostatečně uklizeno a asi ani nikdy nebudu mít pocit že je hotovo. Každopádně mi chodí tolik zpráv abych dala fotky pokojíčku nebo dala tip, jak ukládat pomůcky .. tak tedy část odhaluji. Je to klasický panelákový pokoj, takže pracujeme i s tím malým prostorem, který máme a zatím se snad daří.
Hlavní dominantou pokoje je stěna s pracovními stoly a šuplíky.  Obě děti mají v nízkých šuplících oblečení, ve větších pomůcky a hry.

Stojánek na fixy a pastelky nemáme .. jednoduše jsem oblepila skleničky od přesnidavek samolepící tapetou a vystačí to bohatě.


Jeden velký šuplík jsem vyhradila pro velké kapsy na zip, do kterých se pohodlně vlezou i A4 aktivity. Kapsy jsem koupila v nějaké akci v Kauflandu tuším za 29,-  .. některé papírnictví prodávají okolo 49,- za kus. Každopádně vyplatí se, vydrží snad všechno.



Malé kartičky jsem dala do pořadače který jde i jednoduše vyrobit z obyč papírové krabice a přidat ,,přepážky" z kartonu.
Kartičky mám v zacvakávacích pouzdrech na průkazky ( tesco okolo 10,- ) a zbytek zabírají drobnosti jako gumičky na geoboard, desátá mikro kostka z růžové věže, kuličky do Hubelina .. taková ta klasika co se ráda ztrácí.


Vzhledem k tomu že Dó ve svých 13m bere Vilíkovi skoro vše a dokáže to rozházet po celém bytě .. musela jsem většinu pomůcek přesunout ,,nahoru". 
Košíky mi hodně pomáhají věci roztřídit, každopádně to občas působí hodně divoce, proto plánuji na horní skříńky dvířka.


Větší tématické celky schovávám do krabic úplně nahoru ( červené krabice z Lidlu .. bývají často v akci .. 6ks za 129,- tuším )



 Výtvarné pomůcky jsou taky nahoře a sundávám boxy podle potřeby nebo prostě to co si děti vyberou že s tím zrovna chtějí pracovat. Krabičky mám od švagrové od nějakých salátů z bufetu .. recyklace co to jde :) :)


Ostatní pomůcky mám v nižších regálcích, které jsem tu fotila už několikrát, stačí sjet pár příspěvků dolů.

18 komentářů:

  1. Naprostá nádhera, mně by zajímalo esi i v pokojíku mají postýlky? Protože já pořád řeším problém s nedostakem místa, nebyla by fotka celého pokoje prosím? :) Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra dam příspěvek s aktuální naplno regalku a přidám foto postele tedy :) .. ma ji tam zatím jen Vilík, Dó spi s námi v ložnici, dokud je ještě malinka :)

      Vymazat
    2. Super díky, inspirace není nikdy dost :)

      Vymazat
    3. Ten nábytek je stuva a ten stolik to je taky stuva?

      Vymazat
  2. super, jak máte staré děti?

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně uspořádané. Zvědavost mi nedá - ten zelený knoflík je jen na okrasu nebo má nějakou funkci? Děkuji. Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen na okrasu .. ale syn ho věčně sundává a má ho jako volant :D
      / je to dekorace z ikea /

      Vymazat
  4. Skvělá inspirace! Zaujaly mě nálepky na šuplících s oblečením. Kde se dají sehnat, prosím?
    Děkuji.
    Petra Miková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. našla jsem někde na google .. dalala jsem hledat tuším piktogram oblečení :)

      Vymazat
  5. Ahoj Wafle, ty jsi žena řádu! Krásně zařízeno! Dvířka jistě jsou potřeba! Odlehčí to pohled a děti se budou moci více ponořit do práce. A dovolím si ještě jednu nevyžádanou radu - dej jim kvalitně píšící pastelky! Muc muc!! Irča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děti nahoru vůbec nekoukají, jsou ponoření do práce na koberečku, ale dvířka budou, to je pravda :)
      Pastelky mají, jen je Dori láme a háže na zem, takže volně dostupné jsou fixy a pastelky mají jen pod mým dohledem nebo když malá spí :D

      Vymazat
  6. Nadherny pokojicek. Vsimla jsem si nalepek planet. Kde ste je koupila prosim.

    OdpovědětVymazat
  7. Tleskám, můj sen. Řekněte mi, kdy vše promýšlíte, připravujete? Mám 1,5 letou dceru, brzy se narodí chlapeček. Když hodně řeším stravu (dcera má dietu kvůli ekzému), barefoot obuv (teprve začínáme), co nejvíce pobyt venku momentálně, plus běžný provoz domácnosti. Nevím, kdy bych připravovala aktivity. Ani popravdě nevím, kde začít. Přípravou prostředí (vzhledem k nekonzultovaným darům od babiček je tu chaos)?

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pekna inspirace. Muzu se zeptat, zda policky na stene u stolu jsou take ikea? Ted je maji pod nazvem mosslanda nebo tak nejak.Uvazovala jsem, ze bych je vyrobila nebo pouzila policky na korenky ikea. Ale podle te Vasi fotky vidim, ze i maly rantlik dole by mel jako zarazka na knizku stacit. dekuji

    OdpovědětVymazat
  9. Máte to moc pěkné. I když je tam spousta věcí, je to přehledné a vůbec to nepůsobí nepřehledně nebo chaoticky. Až se mi narodí druhé dítě (taky budou o tři roky) chci z posledního pokojíku udělat hernu/místo na tvoření apod, něco jako Vy)a druhý nechám jen na spinkání syna a pak i dcerky. I když teda nevím, co na to manžel :-) :-) On mé nadšení pro nějaké novinky nesdílí :-) Naštěstí máme také Stuvu a ta jde různě nakombinovat. Ale děkuji za inspiraci, už mám v hlavě představu :-) :-)

    OdpovědětVymazat