23. 4. 2016

zebrovaná Dó. HOLKA!


Holka. Já mám holku. Fakt. A pořád tomu nemůžu uvěřit. Pokud ji teda neobleču do růžové. To je pak jiná. Ale to asi pochopí jen ty mámy, které mají první kluka a až potom se jim narodí holka. 
Resp. do té doby než jsem ten malý uzlík držela v ruce, nějak jsem nedokázala pochopit, .. pochopit to, že je fakt moje. A taky jsem v těhotenství prvních pár měsíců tvrdila, že Dó opravdu nebude nosit růžovou. Že nic růžového na oblečení cíleně pořizovat nebudu. Že to maj všechny holky. Je to tuctové a tak. Docela se to dalo kočírovat .. až na vyjímky doteď nosila věci po Vilíkovi ( u něj jsme si v těhotenství nenechali říct co to bude, tak jsem kupovala neutrální věci .. téměř samá hnědá barva) takže jsem to tak nevnímala. 
Nojo, jenže roste holka. Hodně :)  .. a s ní i já nějak víc vnímám to že je to malá slečna, holka .. a že si zaslouží svoje barvy, svoje oblečení. Že poděděné je fajn, ale udělat si radost jen tak něčím, je potřeba. Něčím, co je vyloženě holčičí ale zároveň to není tak sladké, že by vás z toho bolely zuby.

Fotky jsou z jednoho odpoledne .. naprosto běžného. Chystali jsme se ven na pár hodin a dala jsem Dó papírovou plenku, tak nevypadá tak mohutně jako doma v látkovkách.
Vilík ji obletuje, stará se o ni. Mám radost, jak se jeho vztah k ségře vyvíjí, snad bych v nadnesené chvíli řekla i kvete. Začínají si svým způsobem rozumět, Dó se naučila se ozvat když se ji něco nelíbí ( buď piští tenoučkým hláskem nebo ho chňapne za vlasy a tahá :) :) a celkově jsou taková docela pohodová dvojka. 
Jsou samozřejmě chvíle kdy mám pocit že je roztrhnu ( Vilík ji budí, ona mu nablije na traktor nebo se směje když on má záchvaty pláče protože k snídani není maková buchta,.. ) ale jinak je to prostě fajn a jsem ráda, že je mám. A že jsou tak úžasní. A naši. 



A abych jen tak nežvanila ale i informovala, Dori má tohle úžasné bodyno a mikinu klasicky z prodeti.cz .. klik ZDE 
Chtěla jsem něco co vypadá decentně a nebudu mít pocit že je v tom jak bombón což tahle sada body a mikiny docela dobře splňuje.
Mmch. byla jsem překvapena že G-Mini je navržena českými designérkami .. doteď jsem si myslela že to je kdovíco za firmu ale mile mě tato informace na štítku u oblečení překvapila. 
---
( kupovala jsem ji vel.74 že to bude mít na dlouho .. no ehm .. vidíte na fotkách že to asi nebude s tím ,,dlouhem" tak žhavé :) ..  Dó má aktuálně cca 7kg a 65cm v 5m.





2 komentáře:

  1. A stejně mi přijde Do sladká ;-), je nádherná, ta pusinka a i ty tvářičky, podobá se Vilíkovi. Ať jsou dětičky zdravý a mají se mooc rádi, krásnou neděli přeji, Markéta

    OdpovědětVymazat