25. 4. 2016

recenze - VALCO SNAP Ultra


K napsání této recenze jsem se rozhodla po krátkém šoku, že v českých vodách tento kočár ještě nikdo nerecenzoval což bych nečekala když je to spolu s Valco Snap 4 jeden z neprodávanějších kočárků této kategorie. Snad to někomu pomůže v rozhodování ( aneb co já bych za to dala kdyby to někdo napsal přede mnou a já se mohla rozhodnout s více informacemi .. apropo. koupila bych ho zas! :)

koupen klasicky zde : klik  .. proč kupovat jinde když jsem zde spokojená jak blecha :)

VALCO SNAP Ultra
--
.. aneb když si kontaktní rodič potřebuje pořídit kočár, nemůže zvolit jinak.
Bylo pro mě velkým překvapením, že Dó má ráda kočár. Vilík už od narození ječel jakmile jsem ho do kočáru položila, takže jsem byla spíš šokována, že se Dó usmívá a jízdu si užívá!
 Nechápala jsem, ale řekla jsem si že je potřeba to podpořit. 
Vilíka jsem nosila téměř pořád v šátku nebo v nosítku. Na kočár si zvykl až u sportovní verze a to jen občas. Zato Dó položím a za pár minut spokojeně chrní.
--
U mého výběru jsem měla pár zásadních podmínek
- korba lze otočit směrem k rodiči
- můžu do něj dát miminko i tříleťáka ( nosnost 20kg )
- aretace koleček
- lehký a skladný  ( váží jen 8,2kg! )
- velký košík pod kočárem
- vleze se i do malého výtahu 


 Na fotce pod textem je maximální roztažení stříšky ( rozepnutí dvou zipů ) .. jedna je klasické prodloužení stříšky, druhá je síťka pro větrání aspol.



Je také možnost sundat stříšku úplně .. jednoduše opět zipem. 


Kočár jsem pořídila v červené barvě už jen proto, že jsem měla tuhle bájo tašku ( k prodeji ZDE  podobná verze, koukám že tu moji už nemají ).
Už na původním kočáře a jsem s ní byla maximálně spokojená :)



POLOHOVÁNÍ
Malá Dó pochopitelně jezdí v lehu s tím že má nožky směrem nahoru viz fotky v akci ke konci příspěvku. Každopádně výrobce na svých stránkách uvádí že je kočár vhodný od narození .. leč když vám kočár dojde, zjistíte že je na návodu napsáno od 6m.
Ke kočárku jde dokoupit i hluboká korba, ale tu jsme nepořizovali.


Rukojeť dítěte je lehce odcvaknutelná z obou stran .. každopádně oproti produktovému videu nejde vyklopit o 180° ale jen o 90°.
Za samozřejmost v dnešní době považuji pětibodové bezpečnostní pásy ( což bohužel dost kočárků stále nemá .. 


Zde je vidět jednoduché nastavení polohování: 
zmáčknete šedé velké ,,tlačítko" a jednoduše napolohujete jak potřebujete.
Stejným způsobem je možné změnit i polohování nožek ( také tři varianty sklonu ).


A tady jedno demonstrativní foto pro ukázku jak je košík velký .. narvete tam motorku staršího sourozence a ještě se vám tam vleze víkendový nákup :) :)

Mezi zadními koly je vidět červená brzda - pro mě pozoruhodná změna oproti předchozímu kočárku ( concord fusion ) - brzda je praktická a jde ji snadno a rychle použít i třeba naboso nebo v žabkách, což jsem předtím neznala.



zcela nenápadně schované praktické kapsy na zadní části kočárku



 Foto z internetu, jak vypadá složený kočár.


Abych nebyla jen pozitivní .. tak tady malé mínusy pro kočár 

- chybí odpružení ( což v podstatě není vada pokud kočár kupujete jako super golfky a ne sporťák
- je lehký ( což  je plus ale při nastupování do autobusu mínus .. nenastoupíte tak, že budete kočár držet jednou rukou - lehkostí je vratký takže by hrozilo převrácení i s drahým nákladem 
- slunce: pokud je kočár úplně v lehu a stříška otevřena bez ,,větrací části" .. tak do kočáru svítí .. hodně. Takže buď nechat došít sluneční clonu, nebo přehodit klasicky plenku.
--------------
PÁR FOTO V AKCI :)

/ tady je vidět kočárek v poloze úplně v lehu, polohování nožiček je taky rovně, zapnuta jen stříška se síťkou. V košíku mám nabaleno na celodenní výlet, šátek na nošení dětí když bychom byli někde kde kočár vjet nemůže, mikina. V kočárku je Dó ve fusaku Lodger.
Ad pláštěnka .. nesnáším je, nepoužívám  - údajně na kočár pasuje obyčejná univerzální z DM za pár korun. 


/ fotka mobilem .. Dó spí v čekárně u zubařky spokojeně vyvalená / 


/ tady opět mobilní značně nekvalitní fotka, ale jde vidět že na řidítka Vilík dosáhne ve svých třech letech /





9 komentářů:

  1. Díky moc za recenzi. No právě občas pokukuju po Valku. Já mám teda uplně jiného favorita, ale musím uznat, že Valco mi příjde za málo peněz hodně muziky. Jen si nedovedu představit, jak v tom sporťáku mohla být malá od narození. A nebo to byla v šátku? Teď má Dó 5m že? Každopádně díky za bezva fotky i popisky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako úplně malé mimi jsem ji tam nedávala, první tři měsíce byla v původním kočáře po Vilíkovi v hluboké korbě nebo u mě v šátku. Od těch 6m doporučení má smysl asi že už ty děti nejsou úplní maloušci, ale Dó má už přes sedm kilo tuším, takže víc než běžný půlročák myslím :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že tady zřejmě někdo nesnese kritiku...opakuji - tohle není recenze, tohle je pouhé představení kočárku. Recenze vypadá ÚPLNĚ jinak.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, děkuji za předvedení či recenzi ke kočárku 😊. Kočárek jsem si zakoupila z druhé ruky se zárukou do příštího léta. Mohu Vás poprosit o radu? Jedná se o to, že konstrukce kočárku, když ji držím za rukojeť, tak se to vykla lehce ze předu do zadu, a to samé sedačka. Není to jako pribite, jak jsem zvyklá od klasického kočárku od trojkombinace. Je to tedy normální a nebo je kočárek rozvyklany a dalo by se to reklamovat. Děkuji za odpověď Veronika G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nic takového u mého kočárku nepozorovala, takže mi to normální moc nepříjde .. zkuste na fcb skupinku My máme Valco a třeba se najde někdo, kdo bydli pobliž a mohla by jste to porovnat :/

      Vymazat
    2. Dobrý den, děkuji za odpověď. Ještě by mě zajímalo jestli jste kočárek používala po celou dobu, kdy jste holčičku měla v kočárku a nebo jestli jste ho měnila za větší. Ve fcb skupině dost píšou, že je malý a budou ho měnit. Jinak je prý asi normální, že ta konstrukce se lehce hýbe. Děkuji a pěkný den

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat