4. 4. 2016

jak využít pivní tácky

Začalo jaro .. čas procházek .. čas sednout si někam na zahrádku a dát si vychlazenou kofolu ..  a pod ni pivní tácek :) :)

/ nechtělo se mi tácek čmajznout, proto jsem velký balík .. ano.. opravdu velký .. 1000ks .. ano, jsem opravdu  blázen :) :)   .. koupila na aukru /


PARKOVÁNÍ PODLE ČÍSEL A PÍSMEN
--- 
- papírová páska na malování - pivní tácky - nůžky - fixa - autíčka - 



Papírová páska se mi vždycky hodila když měl syn tendence něco ,,vyzdobit" podle svých představ. Aby mi nebylo líto že něco počmárá, mohl si to sám olepit páskou a potom vyzdobit. Moje estetická duše zůstala v klidu, synova potřeba něco dočmárat byla uspokojena.

Někde jsem viděla nápad že se dá díky pivním táckům dobře vyrobit domácí verze hry Doblle. .. to mi příjde příliš pracné .. ale kdo má volného času hromadu, může zkusit a dejte vědět :)


Žádné komentáře:

Okomentovat