15. 1. 2018

CRAYOLA!

Takový krásný balíček se mi dostal do ruky! A né náhodou! Dostala jsem k testování produkty Crayola  a ráda jsem tuto možnost využila, tak pojďme na obsah!



,,VODOVÉ BARVY" 
https://eshop.albi.cz/moje-prvni-crayola-sada-vodovek/

Barvy pro nejmenší - sada s pěti kelímky barev které jsou podle popisu lehce omyvatelné.
 Potvrzuji - dítě jako čuně a dokázala se sama umýt bez toho aniž by to v koupelně vypadalo jako kdyby tam toho čuníka rozřízla.
K barvičkám byl silný štětec který neměla Dó problém udržet a manipulovalo se jí dobře, jen jsem ji musela naučit barvu o hranu kelímku otírat, jinak bychom měli celou sadu na jedno použití.  Sada obsahuje  blok s obrázky pro vymalování i úkoly,  ale na to mi přišel štětec moc tlustý, takže příště zkusíme detailnosti  jiným štětcem.
-
Zkusili jsme obarvit i ruce a dělat obtisky a nebyl nejmenší problém - barva výborně kryje a opravdu snadno se umývá, asi bych se nebála a příště barvu trochu naředím do menšího kelímku ať nám vydrží dlouho ( vždyť píší vodovky, tak snad voda ničemu neuškodí, ba naopak :))







ANTISTRESOVÉ OMALOVÁNKY + PASTELKY
https://eshop.albi.cz/crayola-pastelky-pro-dospele-50-ks/

Tyto motivy jsou krásné, jen když už jsem hodně zvyklá na jiné vzory, doporučila bych pro začátečníky, nebo i jako idální dárek pro mladší holky :)
Tento týden jsme hlídali neteř která chodí do první třídy a byla jsem překvapena, jak ji to šlo!
Jinak tyto pastelky jsou mezi milovnicemi omalovánek známé - poměr cena a výkon je perfektní, pokud nechcete rovnou kupovat sady za tisíce.  DOPORUČUJI! :)



SADA S RAZÍTKY
https://eshop.albi.cz/crayola-sada-razitek-se-zviratky-na-farme/

Nečetla jsem vůbec popis, dala dětem krabici a pak byla překvapena co vybalili .. razítkovou sadu kterou si teprve musíte vytvořit!
Dva pásky razítkovacích vzorů, jedno držátko, dvoubarevná poduška, sada osmi voskovek a papíry.
-
První jsem se dala do práce já - rozstříhat razítka a zakulatit rohy!
Jsem trošku překvapena z toho jednoho držátka na razítko. Když chci vyměnit podušku, zašpiním se (a děti tím tuplem) a tím, že chtěly razítkovat obě děti, boxovali se kdo si dá do stojánku svůj obrázek který bude razítkovat.
Nakonec to skončilo tak že Vilík razil velké motivy a Dó měla malé razítka u kterých šlo tisknout i bez držátka a vzor byl pořád ,,čistý".






Děti úsměv! :)) 


KOUZELNÉ OMALOVÁNKY CARS
https://eshop.albi.cz/kouzelne-omalovanky-disney-auta-3-kresleni-bez-nasledku/

Miluju je! .. cena je teda dost pekelná, ale jinak jsou báječné pro ty, kdo nemají v lásce omalovánky, paradoxně. Vilík doteď odmítal omalovávat a toto byla první možnost, jak ho k tomu dostat - papíry a fixy jsou totiž opravdu kouzelné - mění se pod rukama! Zdánlivě bílá plocha se v mžiku promění v padající auto, logo na kapotě nebo nápis na garáži. To ho donutilo vybarvovat jak blesk :) :)

Škoda že je velká částka za celý balíček a nejde dokupovat zvlášť omalovánky, ale třeba to příjde časem, takže po domalování fixy schováme.
Fixy jsou průhledné takže nemalují nikam jinam, pokud třeba máte doma DaVinciho na stěnách.








2 komentáře:

  1. Supeeer, musím taky zase připravit návod vhodný i pro děti :-) Už jsem zase dlouho nic netvořila, každopádně tohle je cchvilka času pro maminky co? :-)
    https://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Crayola ma ku kuzelnym omalovankam "refill book", kupujem v Statoch za cca 5usd, tak snad budu casom dostupne i u nas ;-)

    OdpovědětVymazat