4. 10. 2017

edice Montessori: svět úspěchů


Já se opravdu omlouvám, ale tohle .. tohle je paráda, holt zase budete utrácet! :) :)
Většinou z pracovních sešitů nebývám moc nadšená, ale tyhle dělal někdo, kdo tomu evidentně rozumí (Chiara Piroddiová díky!).

V edici nakladatelství Slovart prozatím vyšly tyto tři sešity, ale když jsem se dívala na veškerou její tvorbu, tak snad časem plánují vydat i další publikace a pomůcky od této neuropsycholožky. Každopádně tyto tři sešity koupíte např. přímo u nich na webu - KLIK
---
Sešity jsou barevné, což minimálně mé děti rozhodně ocení víc, (než Svojtka pracovní sešity, které jsou bohužel černobílé) -  působí pro ně smutně a Vilík se k nim nechce vracet.
  Sešity mají 48 - 64 stran a jsou opravdu nacpané aktivitami, které děti donutí přemýšlet i když ony ten pocit mít nebudou :) :)
/ kdybych synovi řekla, ať mi spočítá rajčata, tak se na to vyprdne. No ale když je úkol ať spočítá kolik letadel musí nalepit na dráhu letiště, tak se může přetrhnout, dokud nespočítá letadla i místa na na dráze /
---
Každý sešit na konci obsahuje sadu samolepek k jednotlivým úkolům. Samolepky u nás všeobecně vedou a u těchto sešitů nebudeme muset přeskakovat každou druhou stránku proto, protože Vilík stále odmítá vybarvovat.

A jedno velké hip hip huráá! - na konci v oddílu samolepek konečně někdo pochopil, že má rozdělit samolepky podle aktivit a označit to! Dodnes jsme prošli desítky pracovních sešitů a všude byl neskutečný zmatek kam jakou samolepku dávat, takže ještě jednou hurá!


No a teď už konec vykecávání, nechám mluvit hromadu fotek .. nechtěla jsem vás ošidit o žádné hezké stránky, ale stejně jsem musela půl fotek vynechat, aby neměl článek půl kilometru a vy u něj neusli.
(pokud si fotku chcete zvětšit a pořádně prohlédnout, jednoduše na ni klikněte)


























 --------------------poznámka pod čarou ---------------------
Než mi knihy přišly, byla jsem trošku skeptická ohledně štítku Montessori svět úspěchů. V popisu totiž bylo napsáno např : jaký dům si postaví šnek Alfréd?  Kolik květin zasadil jezevec Pepa? 
 - montessori je o reálnu a opravdu si nedovedu představit jak jezevec Pepa sadí kytky, takže pokud je někdo striktně monte, tohle by mu v popisku mohlo vadit.

2 komentáře:

  1. dobrý den, chci se zeptat, kolik vašim dětem je. Mám skoro tříletou holčičku a je zvídavá, ocenila by to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslim ze rozhodne, tohle je idealni vek :) syn bude mit 4.5 a dcera dva .. dcera mi na to prijde jeste mala, syn uz vetsi, zvladl by to od tech tri :)

      Vymazat