20. 10. 2017

dobrých knih není nikdy dost!

4 TIPY POD LETOŠNÍ STROMEČEK!


Opět začínám s tipy na knižní dárečky třeba pod letošní vánoční stromeček.
Jako dvoumáma se sama do knihkupectví moc často nedostanu, tak snad někomu pomůžu ve výběru třeba pod ten stromeček, nebo jen tak, pro radost.
-

TAJEMNÁ PŘÁRODA &  VELKÁ BLUDIŠTĚ
koupíte ZDE 
 V opravdu velké knize hledáte stejné druhy zvířat a věcí, takže určitě pro starší - tedy ty, co už umí počítat. Buď tedy děti ukazují a rodiče počítají, nebo to větší děti zvládnou samy. 
V knize bludišť je počítání až do čísla 58, takže zdatní počtáři vítání. 
V Tajemné přírodě je sice také 68 surikat, ale většina zadání je v menších počtech, takže rozhodně i pro předškolní děti.










/ na konci knihy vždy správné řešení pro kontrolu / 



CHYTRÉ POHÁDKY PRO MALÉ ROZUMBRADY
koupíte ZDE
Kniha opravdu PLNÁ pohádek!
Ideálně tak dlouhé, aby rodiče při čtení před spaním nestihli usnout - některé pohádky na jednu stranu, některé na pět. Každopádně kniha opravdu ke čtení - ilustrace jsou hezké (Adolf Born!), ale pokud se s vámi dítě rádo kouká na stránky, bude chtít pořád otáčet.
S Vílíkem prohlížíme a čteme knihy přes den, večer jen  čteme a on leží, nekouká do knihy. 
Téměř 255 stran zaručuje předčítání na dlouho, každopádně nedoporučuji pro moc citlivé děti, které jsou zvyklé jen na milé pohádky typu Indigové nebo Buddhovy pohádky.






VELKÁ KNIHA DROBNÉ HAVĚTI
koupíte ZDE
Tohle je poklad! Jsem moc ráda, že vyšla kniha která je plná havěti a to doslova! Od první až do poslední stránky to bzučí, lítá a mává křídly. 
Každé potvůrce jsou věnovány dvě strany, kde je vše podstatné pro malé objevitele kouzel přírody. 
Když děti bloumají přírodou, neustále musím odpovídat na spoustu otázek a takhle nemusím kupovat nebo půjčovat z knihovny hromadu knih jednotlivě a děti jsou spokojené :)
V diskuzích jsem se někde dočetla, že jsou ilustrace divné nebo zvláštní, leč s tímhle nesouhlasím, příjdou mi naopak moc příjemné, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit vám!










1 komentář:

  1. Teď vychází pro děti tolik krásných knih. Stačí jen, aby je rodiče naučili lásky k nim. Já jsem knihomolka a moje dcera snad ještě větší :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat