23. 7. 2017

poklad z pošty - Průvodce naší přírodou

Než jsme vyrazili na prázdninová dobrodružství, podařilo se mi ulovit tuto knihu na pobočce České pošty. Asi jedinná pozitivní informace o této instituci za posledních deset let :P  

PRŮVODCE NAŠI PŘÍRODOU (klik)


Pokud jste (tak jako já) doteď tápali a nebyli schopni dětem odpovědět na otázky typu co to je za motýla, jak se jmenuje tahle kytka a kterému stromu patří tato šiška, je pro vás tato kniha nutností. 
Hmyz, keře, květiny, stromy, motýli, ptáčci, ryby .. je tam všechno! .. a za pár peněz.







4 komentáře:

  1. Dneska jsem jí zběžně prolistovala v knihkupectví a zítra pro ní jdu i s dětmi :-D za pár korun taková skvělá publikace...

    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto knížku sháním už neskutečně dlouho, wow, hned vyrážím na poštu, díky!

    OdpovědětVymazat
  3. Já ji onehdá kupovala na Levnýchknihách. Je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip. Mám tu nachystaný balík na poštu, tak se mrknu i do naší vitríny.

    OdpovědětVymazat