29. 7. 2017

A tenhle znáte? - časopis BEN JÁ MÍNA !


Velké překvapení!
Dostal se mi do ruky výtisk nového čísla časopisu BEN JÁ MÍNA na téma vesmír a jsem víc než mile překvapena!
První jsem byla lehce nervózní z toho, že je časopis tenší, než většina časopisů běžně dostupných v trafikách. Naštěstí to bylo opravdu jen chvíli - hned jsem totiž zjistila, že časopis je v podstatě bez reklam. Jsou tam jen dvě a jedna z toho je součástí tématu - jak hned napovídá fotka pod textem  - je to ukázka z knihy o vesmíru od nakl. Svojtka.


Časopis je určen pro děti 4-7 a opravdu odpovídá, většinu úkolů tak hravě zvládneme.
Jako obrovské plus považuji perfektní ilustrace. Nic infantilního, žádné mluvící oranžové krávy nebo reklamní bludiště kdy se dítě akorát tak naučí podprahově vnímat značku sladkosti, kterou snad rodiče dětem snad dobrovolně nekupují.
Naopak - promyšlené ilustrace, pedagogicky zmáknuté úkoly do poslední stránky, perfektně uchopené téma.  Možná bych třeba čekala ještě nějaké malé info o každé planetě, ale to už by to bylo snad příliš dokonalé :) 




Jedno velké ALE časopis má - a to, kde ho sehnat. Není totiž v běžné novinové distribuci a lze jen předplatit - za mě je to plus, protože cena je vzhledem ke kvalitě minimální, navíc odpadá hledání nového čísla ve stáncích. 
---
oficiální stránky časopisu jsou ZDE
předplatit můžete rovnou TADY  ( 5 čísel za 225,- až do schránky )




Na poslední straně je hra, která se dá klidně zalaminovat a používat trvale. Ale je mi škoda časopis rozstříhat a až vyplníme všechny úkoly, schovám do tématické krabice, ať můžeme použít příště, když budeme téma vesmír probírat zase :o)


3 komentáře:

  1. Pane jooo to vypadá moooc dopře asi omrknu trafiky děkuju za inspiraci. Hezký víkend Radana

    OdpovědětVymazat
  2. Jé děkuji něco podobného sem hledala RAKETA mi příde pro větší...toto je akorát pro nás:-)...děkuji:-)

    OdpovědětVymazat