4. 7. 2017

láska jménem Duomamas ♥


Už pěkných pár měsíců si říkám, že vám určitě musím doporučit bambusové oblečení Duomamas ale až dnes jsem dostala z telefonu některé fotky, které jsem chtěla k článku připojit.
Když jsem s něčím spokojená, rozhodně to ráda šířím dál. Duomamas je totiž česká firma, která dbá na to, aby bylo oblečení z kvalitních materiálů a hlavně eticky vyrobené. Ono to že se v H&M triko prodává za stovku je jedna věc, etická stránka věci že to šijí děti stejně malé, jako triko samotné, je věc druhá :(
K praktické stránce .. je potřeba to prát na 30. Teda.. pokud chcete mít oblečení hezké a funkční :) 
Tchýně mi omylem vyprala na návštěvě zelené triko na 40°C a je mírně žmolkaté, ale jen opravdu zblízka viz foto níž pro porovnání. Je to tedy daň za úžasný materiál, takže si ráda vyšetřím jednou za čas pračku jen bambusovou a vše dám vyprat najednou. Ono bambus údajně saje 4x líp než bavlna, takže to zas tak extra často neperu, pokud na sobě děti nemají fleky jako Dó na první fotce (ať žije zubní pasta! :D ). A jinak .. ještě to oblečení dětem nikdy! nesmrdělo ať v něm dělali jakékoli psí kusy při kterých bych bavlněné triko máchala v potu.
Jinak bambusové body i trika s dlouhým rukávem nosí děti i ve vedrech a jsou spokojeni (i když na nás občas lidi blbě čučí :D, takže luxus. A až budu mít odvahu, objednám konečně něco i sobě v dámské velikosti! :) :)






Mobilně zachyceno bílé body, růžové kraťase, šedé triko s dlouhým rukávem ale máme doma ještě zelené triko s krátkým rukávem, růžové body, modré kraťase .. prostě spokojenost na všech frontách.
Když už jsem objednávala třetí várku, připojila jsem i kamarádky z okolí a spokojeny jsou zatím všechny. Aby ne!






1 komentář:

  1. To je znacka, kterou mam take rada! Funkcni obleceni z prijemneho matrose, na neco pro sebe si take delam zalusk :)

    OdpovědětVymazat