14. 8. 2015

v knihovně .. opět

pár tipů z knihovny :)


Muminek a narozeniny - Muminek a sníh

Mumínci vedou! 
Jednoznačně zaujalo z této knihovnické várky nejvíc! Vilík vydržel číst i víc textu na jedné stránce než je zvyklý, neustále se vyptával, komentoval .. úspěch!

Rozhodně se podívám ještě po třetím díle ( Mumínek a noční dobrodružství ).


Ivanka ráda jí - Ivanka lepí náplasti

Ivanka překvapivě ( oproti minulým dílům ) bodovala že ji chtěl číst snad dvacetkrát denně .. přemýšlím jestli se tedy vyplatí koupit i domů nebo budeme pravidelně půjčovat, aby nezevšedněla.



Vlaky lodě letadla

Tuhle knížku jsem nepůjčovala ráda, ale nedalo se vybrat jinak, .. Vilík si určil co chce a já holt neměla šanci rozhodnout. 
Z této série jsme měli půjčenou nějakou jinou a vůbec nezaujala a tak jsem se bála že tady to bude to samé a pravý opak. Neustále se vyptával kde kniha je, jestli si zase budeme číst o vláčkách a autobusech .. no až do zblbnutí. Takže budu pořizovat domů, protože se bojím mu vydání z knihovny dávat do ruky beze mne, kniha má tenké listy, žádné leporelo.




Encyklopedie evropské přírody

A jedna knížka pro mne .. tvořím teď lapbooky na téma mořský svět a pobřeží .. tak potřebuji čerpat ty správné informace a tahle knížka je opravdu výborná! 




2 komentáře:

  1. Ahoj, zase děláte výměnu lapbooku? Ráda bych se někdy přidala. Ta idea se mi líbí. Sama jsem ještě žádný nedělala.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanky jsme domů zakoupili všechny (jsou čtyři) a jede to u nás už několik let.. Určitě se to vyplatí. Mladší dceři je 5,5 a pořád čteme. Starší (8let) už to nebaví. Alena Bartáková

    OdpovědětVymazat