11. 8. 2015

omalovánky

Lepší se! .. už jsem myslela že to bude marnost nad marnost a počkám si dalších několik let, ale konečně se povedlo a Vilík začal vymalovávat tak, že se opravdu snaží vymalovat cíleně a ne jen tak  čmárat po celé stránce !
 Jupijééj!

Tyhle omalovánky jsou návštěva jednoho papírnictví na dovolené  .. další kousky do sbírky aneb vždycky se hodí udělat zásobu :) :)



Dnešní ,,dílo" .. boty a sluníčko s mráčkem se opravdu pekelně soustředil aby vymaloval tak, aby to pro něj dávalo smysl .. a já  jsem hrdá matka :D            
 ( i když běžně asi děti v jeho věku vymalovávají mnohem líp, ale včerty :)


3 komentáře:

  1. Můžu vás ujistit, že běžně některé děti v tomhle ale i vyšším věku nevymalovávají vůbec! :-) Jedno takové mám doma, ale četla jsem i o mnohých jiných. U holčiček to bude asi jiné, ty to většinou baví, ale někteří kluci nevezmou pastelku, voskovku, křídu či jakýkoli jiný kreslicí nástroj do ruky na dýl než na pár vteřin. Kreslení je prostě vůbec nebaví a nic je k tomu nedonutí.
    Už teď se děsím, jak to bude se psaním, ale donutit ani ničím motivovat ho ke kreslení prostě nejde. A některým to prý vydrží skoro celou školku. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no syn měl asi slabou chvíli, tohle bylo asi poprvé a naposledy co mu to šlo .. a už je zase u čmárání :D

      Vymazat
    2. A jak je syn starý? jestli si už mám taky dělat zásoby omalovánek :-). Dceři je 20 měsíců.
      Ps: a máte super blog, objevila jsem před pár dny, skvělé inspirace.
      Díky

      Vymazat