10. 8. 2015

nedalo se odolat .. Drops akce

Už si skoro příjdu jako velká holka ... stejná značka příze i háčku :)    .. aneb slevám Dropsu se nedalo odolat a tak jsem si udělala menší zásobu. 

Rovnou jsem se pustila do vánočních dárků .. jak jinak než opět ze čtverců.



Hned do prvního projektu z Belle jsem se pustila hned v první den kdy balík došel. 


3x14 čtverců bylo hotových do týdne. Akorát tak na deku do kočáru či postýlky.
Teď jen pospojovat, podšít a deka pro malou D. bude hotová.



Superzlepšovák v  podobě napíchnutí na špejle ať se čtverce líp vypnou .. proč jsem to nedělala dřív??


A další .. tentokrát příze Paris. 
Polštář do levandulového pokoje v jedné dřevěnici .. snad se bude líbit.



Venku horka, háčkuje se jedna radost .. dítě v bazéně, já jen koukám a jeduuuu !


2 komentáře: