30. 9. 2014

aut není nikdy dost :-) ... nákup na proděti.cz

Dnes dorazil kouzelný balíček .. nutno podotknout že rychlostí blesku takže jsem se nestihla ani dlouho netrpělivě těšit a úžasnosti jsou doma!





 Dokonalé auta jsou doma! .. tak dlouho jsem koukala po nějakých hezkých dřevěných autech, které budou kvalitně zpracované, hezké a v barevné škále tak, aby se s nimi Vilík mohl učit barvy. A jsou doma!  ( koupit můžete ZDE

Původně jsem si myslela že k učení barev použiju různá auta ale Vilík nerozlišoval barvy, ale tvary aut, které má výfuk, které kabinu, které nemá řidiče .. takže to opravdu nebylo ono.




Nemohla jsem to vydržet musela jsem hned vymyslet nějakou pomůcku aby Vilík mohl přiřazovat barvy. Vytvořila jsem ,,barevnou garáž" z nastříhaných kousků filcu a ty jsem přilepila na pevný karton suchým zipem abych mohla kousky filcu použít i jinde, případně míchat barvy. 
Samozřejmě jde použít i lepidlo nebo místo filcu použít obyčejné barevné čtvrtky :-)






Světe div se, Vílikovi to jde!  .. viz fotka .. naprosto sám přiřadil barvy a pak obcházel a zkoušel znova a znova a znova, juchů ! 


( porovnání se známým autem od Goki ..  nové auta jsou nižší ale širší, také mnohem robustnější, kola jsou úžasně hladké a zapracované a navíc mají menší vůli takže tak ,,nelítají" jako ty od Goki  .. takže  já jsem spokojena )


-----

S auty mi dorazila v balíčku i krásná dóza kterou otestujeme hned zítra při cestě do lesní školky, takže co nevidět taky poreferuju ).


4 komentáře:

  1. mne tiez prisiel vcera kuk aj ku mne, tesim sa na kolegynku :-)
    http://kissinka7.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,hltám váš blog jedním dechem-Jsem sice babička 17 měs. vnučky,ale pilná čtenářka Montessori a chtěla bych se věnovat i šití hraček,I když je to holčička,moc se mi líbí autíčka a řazení k barvičkám.Mohu se prosím zeptat,kde se dají zakoupit ty malinké suché zipy? mám jen v metráži,toto,jsem nikde neviděla.Budu i nadále vaší čtenářkou,moc zdravím Brno.
    evalentilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry den, kupuji je na bedimex.cz, ale pokud mensi mnozstvi tak skocte do Optysu na Hybešove ;-)

      Vymazat
  3. Dobrý den, kde se dá sehnat to jméno jako dekorace? to je dřevěné?

    OdpovědětVymazat