26. 9. 2014

máme nové boty! :-) .. recenze Little Blue Lamb






Konečně nám dorazily tyhle krásné botičky!
Už dlouho jsem řešila, v jakých to botách bude Vilík chodit ale byla mi jasné jedna věc, chci aby to byly boty barefootové. Už zhruba měsíc piluje chůzi v capáčkách tak to chtělo pořídit něco pořádného!

barefoot ( v překladu bosý ) .. .směr obouvání, který se snaží boty zpět přiblížit tomu nejpřirozenějšímu.. chůzi naboso. Už dávno neplatí že děti potřebují pevné kotníčkové boty k tomu, aby se jim noha správně vyvíjela.
Barefootové boty jsou vytvořené s velmi tenkou ale zároveň odolnou podrážkou, snaží se aby rozdíl mezi špičkou a patou byl ve výšce minimální a bota není žádným způsobem ,,tlumena" takže dítě namáhá ty správné svaly při chůzi. 
Zároveň je bota v přední části dostatečně široká aby poskytovala prstům dostatečný prostor.


Vybrala jsem boty od značky Little Blue Lamb z http://www.littlebluelamb.sk/  
konkrétně boty z kategorie Toddler a model Timi Brown. Prcek má nožku dlouhou 13cm, objednávala jsem tedy boty vel. 23, které mají délku stélky 146mm, což splňuje standartní nadměrek pro děti -  1,5cm.

Když boty za 4 dny dorazily, byla jsem ráda že jsem zvolila právě je. Jsou nádherné! A taky správně funkční :-) .. na první dotek není podrážka tak měkká, jak by si člověk představoval, ale po pár ohnutích je krásně ohebná a pružná. Materiál vypadá velice kvalitně a botičky jsou tak úchvatné že se mne každá druhá maminka venku ptá co to má za krásné ťapky a kde jsme je pořídili.
První reakce Vilíka byl ale řev.... neskutečný řev :-) :-)  .. nechtěl se vzdát svých klasických capáčků ( www.capiki.cz ) a tvrdošijně řval jako tur pokaždé, když jsme v nových botách vyrazili ven. Po deseti metrech jsem to vždycky nevydržela, slitovala jsem se a dala jsem mu zpět capáčky. Pak jsem capáčky po týdnu zapoměla doma a holt malému chodci nezbylo nic jiného než ťapkat v nových botech a světe div se, ono to šlo! :-)  

Teď je prozměnu nechce z nohy sundat a pokud by to šlo, šel by v nich i spát. 
Takže obouváme boty a razíme pro další kaštany, co vy? :-)






po 10ti dnech používání :
( jsou od bahna, pro autentičnost jsem neumývala :) ... po umytí vypadají jako nové, jen špička levé boty se odřela hned po prvním pádu na zem :(
 
 

pokud se chcete o chůzi naboso dozvědět víc, doporučuju http://www.nohynaboso.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat