23. 6. 2014

při pondělku ..



Do knihovny jsem vyrazila s Vilíkem v šátku, takže jsem neměla moc čas prolistovat všechny knížky které jsem si chtěla půjčit .. a taky to tak dopadlo.

Maria Montessori -- Od dětství k dospívání  ... pro starší děti, takže jen prolistováno
Jak mluvit aby nás děti poslouchaly  ... moc jsem se na ni těšila až ji pročtu ale je to to samé jako Respektovat a být respektován .. takže opět nic
Nápady pro rodičovskou dovolenou .. pro starší děti .. tak 3+  .. takže pro nás opět nic :(

Najděte si svého marťana a Líný rodič .. čekají na pročtení/přečtení ale už teď vím že budou mít úspěch takže doporučuju ! :-)


a Vilíkovo .. ehm .. jednostranné zaměření literatury aneb posedlost krtkem ! 



2 komentáře:

  1. Skvělá sbírka zvířátek x-) Já ji doma taky založila, tak se snad bude brzy rozrůstat :-)
    Mmch knihu Jak mluvit...mám doma a mám ji moc ráda, četla se mi lépe než Respektovat...a ráda se k ní vracím x-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, ja doufam ze nez pujde prcek do prvni tridy budeme mit doma vsechny zviratka co bych si predstavovala :- D

      Vymazat