18. 6. 2014

dnešní pošta !


ještě že mám tak zdatného asistenta který mi s balíčky vždycky rád pomůže .. netuším jak bych to zvládla sama ! :)


První a největší balík obsahoval zimní kombinézu .. nějak jsem nechtěla čekat až začnou opadávat stromy nebo dokonce udeří mrazy tak jsem se pojistila předčasně .. aneb číhala jsem na aukru tak dlouho na nějakou hezkou a ,,jakonovou" kombinézu ve velikosti co bude Vilíkovi tak akorát v zimě a dočkala jsem se. Pak jen stačilo počkat téměř do půlnoci, přihodit .. a je má. Teda Vilíkova. Za necelé dvě stovky .. tomu říkám kauf :-)

( takže tip pro ostatní .. už se jděte porozhlídnout, ať za tu samou nezaplatíte o pár měsíců později 3x tolik ;-)



Druhý balík je mimibazarová výměna. Už jsem si zvykla že se tam téměř nic nedá prodat :))  tak jsem se vrhla do výměn .. aneb nabídni co ti přebývá, ber co ti chybí. A tak jsem za jeden kousek oblečení vyměnila tři .. sportovní funkční triko na cvičení, slušnou košili k sukni která mi zoufale chyběla ..  a klasické modré triko jsem dostala jako bonus. Vzhledem k tomu že jsem se rozhodla že nebudu chodit jen v černé, tak se parádně hodí.

 
poslední a nejmenší balíček je prozměnu výměna z votočvohoz.cz .. gramofonkové naušnice .. už je mám na uších a jen tak je nesundám, jsou parádní !



Žádné komentáře:

Okomentovat