16. 6. 2014

magnetky počasí


 A je hotovo!
Vzhledem k tomu, že jsme právě malému Vilíkovi dodělali pokojík, řešila jsem co dál. Plánujeme na jednu stěnu velkou magnetickou tabuli. Klasické velké školní tabule na křídu jsou neskutečně drahé, na bazarech nebo aukru téměř nesehnatelné a dětské tabule na nožkách které prodávají třeba v IKEA mi nevyhovují. A proto padla volba právě na velkou bílou magnetickou. Zatím řešíme rozměry ale hned od začátku jsem věděla že chci aby byla a ala montessori .. proto jsem na začátek vytvořila magnetky počasí a následovat snad bude roční období a dny v týdnu .. už se těším .. a zjistila jsem že šít z plsti v ruce není zas taková hrůza a na to že to je můj první počin to docela jde, ne? :-)


( magnetky zatím odpočívají na lednici )

 

13 komentářů:

  1. Jů, to je bezva nápad, a krásný:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. juuuuuuj, to je super. Môžem okopírovať?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s ešte...páči sa mi tu...môžem chodiť na návštevu? :D

      Vymazat
    2. jasne, jasne .. ani papuce si brat nemusis :D

      Vymazat
  3. Ahoj, chystám se ušít klukům taky počasí, tak se inspiruju :-) chtěla bych se zeptat jak máš jednotlivé dílky cca velké? děkuju

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky nádhera to je.Jen nechapu jak jsi to delala v ruce když vidím steh ze stroje?Tento materiál se netrepi? Lze jen vystřihnout a sešit? Promin za hloupé otázky ale nemám stim zkušenost :-) díky Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. steh ze stroje to opravdu není .. stroj sice mám, ale neumím ho rozjet :D .. materiál se netřepí, pokud to děti vyloženě neválí po zemi a nežužlají :) .. takže opravdu stačí jen vystřihnout a sešít v ruce jako já

      Vymazat
  5. Ahojky nádhera to je.Jen nechapu jak jsi to delala v ruce když vidím steh ze stroje?Tento materiál se netrepi? Lze jen vystřihnout a sešit? Promin za hloupé otázky ale nemám stim zkušenost :-) díky Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, je to ručně, občas se povedlo to ušít rovně :) .. netřepí

      Vymazat
  6. Plst uz mam pripravenou, ale resim magnetky. Pouzila jste magnet dovnitr nebo zvenku (mag. paska)? Stacil feritovy, nebo je potreba pouzit neodymovy? Dekuji :)

    OdpovědětVymazat