13. 1. 2014

tvoření aspol.

víkend ve znamení tvoření .. a pondělí vlastně taky .. 
jak mají všechny ,,správné blogerky" :)) polštářky se stromečky, já vsadila na básně od milovaného Skácela které byly v plánu opravdu dlouho ..






taky jsem byla pro lednové číslo výborného PDČ a pro potřebné klubka na dodělání čepiček jak pro mě tak pro malého V. 



a čtyřlístek který jsme dostali na Nový rok .. tak pořád roste! zázrak !


9 komentářů:

  1. Už jsem si říkala, že ti musím napsat. Protože dlouho nic:) a teď tolik novinek! Polštáře jsou krásný! Máš pravdu, že stromečky už jsou trochu ohraný:-D. Ale Skácel, to tu ještě nebylo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stromečky jsou ohrany, ale zato krasny :-D . .. na to ještě nejsem star blogoveho světa, abych mohla mit něco co vy :-D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie vankúšiky sú skvelé, milujem písmenká a tu to vyzerá naozaj dobre. Odkiaľže ich máš, vyzerajú dosť veľké, čo je super lebo všade som našla len také mini:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju ... :-) .. čisté povlaky jsem koupila v JYSKu .. 70x70 za 59,- ( mají modré, růžové, zelené a žluté ) .. snad budou mít i u vás :-)

      Vymazat
    2. Myslela som pečiatky:) ale moja chyba, písala som to v rýchlosti..

      Vymazat
  4. Super nápad, ty polštáře!!!! R.

    OdpovědětVymazat
  5. Polštářky krásný, parádní! Skácel můj oblíbený... Skvělý nápad!!

    OdpovědětVymazat