29. 1. 2014

šicí samouk .. katastrofa se blíží? :)


peču podle DityP ! ... aneb brutalita z 5ti ! tabulek 80% čokolády ! vytvořeno na oslavu 9m našeho malého Véčka! :-*


návštěva u babičky vždycky nese své ovoce .. nebo spíš vajíčka .. chuť s těmi z obchodu nesrovnatelná


a já se učím šít ! samouk jak hrom a taky to tak vypadá .. mám doma dva stroje.. Nicoletu a Husqvarnu .. a k té první se mi podařilo sehnat prastarý návod tak už zvládnu ušít provizorně záclony a taky pytlíky! Dokud se nenaučím něco jiného, obávám se že zabalím do pytlíku celou domácnost :-))


.. když vyrážíme na výlety, látkovky neberu a tak jsem ušila pytlík na pár plenek a vhlčené ubrousky..


plus pokus zakompononvat do pytlíku něco vyšívaného .. sice ,,křivé jak sviňa" ale radost veliká ... :-) .. učení dělá mistra!


a z ubrusu který měl špatný rozměr pro náš stůl .. jsem si nadělala pytlíky na rozháčkované projekty .. ať je nemusím mít po kufříkách, dózičkách, košíku či krabičce .. budou všechny takhle krásně čekat na svůj čas 



a tady je vidět že jsem měla vrchní nit bílou a spodní hnědou  .. jak se ta spodní namotává z velkého klubka do cívky jinak než v ruce je mi stále záhadou .. z návodu jsem to nepochopila nebo ten stroj má tuhle funkci momentálně mimo provoz .. nemáte někdo Nicoletu?? :-))



Žádné komentáře:

Okomentovat