21. 1. 2014

máma nakupuje ..

zkoušíme to nově .. jinak .. a tak .. 
malé Véčko už má téměř 9m a tak jsem si urvala čas pro sebe .. každou sobotu nebo neděli budu mít odpoledne pro sebe, kdy si budu moct jít kam chci a dělat co chci .. sama! .. a prcek mezitím s tátou pojedou k babičce nebo budou doma ..  paráda ! .. třeba se nakonec nezblázním a stane se ze mne opět normální člověk se zájmem o společnost :))

první sobotní volno jsem zvolila nečekaně do obchodu .. ono jít s kočárem nakupovat je peklo a jít s šátkem ještě větší .. nemůžete se pořádně ohnout k regálu, proplazit tenkýma uličkama .. kdekoli se zdržovat dýl než je nutné .. tak jsem tedy vyrazila do Vaňkovky a chtytla ještě příjemné povánoční slevy .. 
nákrčník a rukavice za 50,- se hodí i když je za okny jaro a takové klasické tílko jsem už dlouho hledala .. nejlepší věc na spaní ! 


BIOSILK . .. mé oblíbené hedvábí v malém balení .. které vydrží věčnost ! doporučuju .. jedna z nejlepších věcí na vlasy co jsem kdy měla 



a nákupy v naší oblíbené zdravé výživě .. tentokrát jsem krom klasických věcí přibrala i novou kaši pro Véčko a kulatozrnnou rýži, aby mu konečně ty obědy začaly chutnat .. moc tomu nedá .. 
( ad kaše .. slaví úspěch !!!  )


první žitný chleba doma pečený .. vypadá spáleně ale není .. je výborný !




jedno z nejlepších leporel co jsem zatím v obchodech viděla .. Kutálí se ze dvora doporučuju !  ... a Krtek do sbírky .. máme Jaro, máme Zimu! :-)



4 komentáře:

  1. Ten čas pro sebe je parádní, viď? Já teď s kamarádkou zavedla celý dny a to je zase jiná dimenze:))) Slevy se povedly, ty prstýnky se mi moc líbí. A chleba vypadá dobře. Na ten jsem si ještě netroufla. A neboj, nezblázníš se. Když už to bude vypadat, že jo, tak se to zlomí!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, není nad to nesledovat jestli ,,něco" vedle vás nespí nebo naopak spí, nezvrací, neslintá, nemá čepici přes uši nebo má naopak přes oči .. no oddych :-)
      chleba je superjednoduchý, protože je žitný, ale bez kvásku, na ten jsem si taky netroufla :-D

      Vymazat
  2. Mám o pár dní starší holčičku a čas pro sebe docela mám, mám tu výhodu, že mi tak 3krát týdně někdo vozí :-) Ale chtěla jsem napsat, že to Kutálí se ze dvora je super, taky máme a myslím, že to bude knížka nadlouho! Jen některé ty básničky (bublina) mi teda příjdou šílené :-) A jestě je výborná knížka Na dvorku (milujeme my i naše o 2m starší kámoška :-)http://www.svojtka.cz/shop/kniha/3169-na-dvorku-podivej-se-pod-obrazek.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, půjdu hned kouknout :-) .. a máš pravdu, bublina je trošku prdlá, stejně jako že se z brambory stane bramborová placka ..ale tak co už, ještě že to neřeší ty děti .. zatím :-))

      Vymazat