16. 12. 2012

plná taška .. evy a šaška

sobota ve znamení ospalosti ... 
ráno jsem už od pěti nemohla zahmouřit oči, takže výlet do města ( hned v osm ráno )  pro vlnu byl jasný .. no a dopadlo to tak že ji mám plnou tašku a na to že je další balíček z FLERu na cestě .. no nevím nevím, co s tím všim budu dělat a kam to dám  :))

dnes kuličkování .. měl to být ,,náhrdelník" na firemní večírek, ale tak moc se mi tam nechtělo že jsem jej nakonec nedodělávala .. ale stejně mě V. přemluvil a já se půl hodiny před odjezdem busu přeci jen vykopala z peřin, hodila na sebe první co jsem viděla a letěla na druhý konec Brna.

jak jsem čekala .. zábava docela šla, jen moje zívání už nabylo takové míry, že jsem to raděj v jedenáct zabalila a šup domů do peřin .. kde je stejně nejlíp .. !






Žádné komentáře:

Okomentovat