8. 12. 2012

druhá vánoční sobota

z oslav druhých narozenin neteře už nezbyl ani krteček bez hlavy, adventní věnec který jsem vyráběla minulý víkend z polystyrenového věnce  ( krásně popíchané ruce i přes rukavice ) ... a zítra nás čeká zapálení další svíčky .. :)



včera večer jsem byla sama doma a s náladou něco kutit tak jsem si našla návod na víly z rouna .. a i když jsem je dělala poprvé v životě, i když jsem neměla ohýbaný drátek ( resp. nechětlo se mi do boudy, když bylo v noci -15°C )   ... i tak si myslím že se docela povedly a napoprvé dobrý :-)




ve chvíli kdy jsem kupovala vlnu by mě nikdy nenapadlo že je budu dělat  tak jsem ani nekoupila tělovou barvu .. tak jsou holky trochu šmnclé jihem a žloutenkou :)) 


pod taštičkami ( nachystány gurmánské vánoční dárky z dnešních nákupů ) zatím odpočívá hračka pro to malé v mém bříšku .. vlněné kuličky v barvě čaker na dřevěném kolečku na pověšení, třeba do kočárku



a včerejší akutní nákup .. resp. tak mě bolely záda a neměla jsem žádný placatý hematit ( když si na něj lehnete, za chvíli je po bolesti ! ), že jsem se cestou z práce stavila do malého obchůdku pro placatku a nemohla jsem nevzít i tyto ostatní nezbytnosti .. nádherné ametysty a naušničky z růženínu


a aby toho nebylo málo, vytvořila jsem ještě vypichovaný věnec v barvách vánoc, abychom měli na dveře něco tématického 


Žádné komentáře:

Okomentovat