28. 12. 2012

cesta z/do města..

dnešní úlovky z města .. původně jsem šla k doktorce ohledně bolesti zad, ale nakonec se ten výlet trošku protáhl .. :)


nákup v mé oblíbené zdravé výživě na Orlí :
 - výborný !!! čaj, jak právě zjištuju .. pro mne dnešní objev a 1* pro SonnentoR
- zdravější varianty bujonu ( tohle používám do vývaru a ňamka )  a koření ( na sojovou čínu  apod. ) 
- moje oblíbené paštiky - fazolová, sojová a žampionová .. ňam!



do doby než jsem otěhotněla jsem chodila zásadně v černé a šedé .. a teď když už potřebuju změnit šatník aby se mi do něčeho pupík vlezl .. instinktivně volím barvy, které bych si jinak nikdy nekoupila .. a kupodivu se v nich cítím moc dobře! :)

a důležité propriety .. konečně jsem sehnala dřevěné kolíčky .. zkusím do nich něco vypalovat a gumičky, můj každodenní pomocník .. a perník ... ehm .. někam jsem ho musela odložit, když jsem držela foťák :))


a krásné mimi-triko vel.68  .. bude mi ladit s mými tattoo :)




1 komentář: