3. 8. 2018

Elektronické výukové tabulky od Voltíka


Pamatujete? :)
Z doslechu znám hru Voltík, ale netušila jsem, že tyto tabulky, které znám ještě z mého dětství, má na starosti stejná firma. V hračkářství kousek od nás se prodávají okolo tří stovek za krabičku, tak jsem byla ráda, že jsem je našla na prodeti.cz okolo dvou stovek, takže putovaly do košíku, musíme vyzkoušet!
Jsem stále mírným odpůrcem Albi tužek ale tohle mi přijde naopak fajn. Pokud dáte dítěti v senzitivní fázi konkrétní jednu krabičku, má před sebou jeden úkol. Spojit název a obrázek, popř. příklad a výsledek, podle témat. 
Pro Dó jsem zvolila Zvířata světa, ale je to pro ni ještě složité, zvířata nejsou zatím její zálibou, pořád si je schopna plést žirafu a zebru. Je mi ale jasné, že kdyby tabulku dostal jen Vilík, Dó by se hned sápala po té jeho a rvali by se. Takhle cvičíme zvířata a Vilík si mezitím počítá. 
Pro něj jsem vzala hlavně Sčítání a odčítání, které už tři týdny intenzivně testuje, jede už pomalu po paměti. 
Dopravní značky a násobilku nechávám pod stromeček, ať toho nemají najednou moc a já ať toho nemám moc o svátcích :) :)

Jednoduchým principem je tedy spojit dvě související  - např. obrázek a název. 
Správnost určí zkoušecí obvod - přiložíte tyčinku k obrázku a odpovědi a v případě že je správná, rozsvítí se v horní části světýlko - odpadá kontrola rodiče. 


ZVÍŘATA SVĚTA - KLIK

16 listů a 80 nejznámějších zvířat 





SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ - KLIK

16 listů a 320 příkladů na sčítání a odčítání do dvacíti 




ELEKTRICKÁ NÁSOBILKA - KLIK

10 listů a 200 příkladů z malé i velké násobilky




DOPRAVNÍ ZNAČKY - KLIK

8 listů a 80 nejznámějších dopravních značek 




Do každé tabulky je potřeba vložit dvě tužkové baterie, nezapomeňte koupit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat