2. 12. 2017

společenské hry pro děti - MOJE 1. KVÍZY


MOJE PRVNÍ KVÍZY - ZVÍŘATA
Jako úvodní foto jsem použila original fotku od Albi - jsou totiž tři varianty a na Svět kolem nás mám spadeno!  
Dala jsem si načas, abychom hru mohli pořádně otestovat. Máme ji doma necelé dva měsíce a hrajeme opravdu často, jen možná trošku jinak.

Tedy, podle pravidel čte otázku hráč vedle druhého hráče (aby neviděl odpověď) ale to mi přišlo nesmyslné, když je hra od tří let, takže u nás čte kartičku máma a ostatní odpovídají (a když má odpovídat máma, přečte táta). 
Takže tedy hodíte kostkou, dostanete otázku na dané téma - zvíře z obrázku na kartičce. Podle symbolu který jste hodili, odpovíte na otázku viz kartička (horní otázky pro děti 3+ a dolní otázky 6+). Pokud odpovíte správně, můžete si vzít jeden kousek puzzle.
U nás první na stůl rozložíme puzzle a každý se rozhodne hned na začátku hry, které by chtěl skládat. Poté si bere jednotlivé díky při správné odpovědi. Kdo má obrázek poskládaný první, vyhrává! 



Otázky jsou opravdu rozmanité a na lehčí verzi občas zvládne odpovědět i dvouleťačka, díky neustálému čtení knížek o zvířatech a hraní se zvířátky Schleich.
Není hry, kdy by se neúčastnila, opravdu ji to i ve dvou letech baví, každopádně čtyřleťáka  baví víc a když bleskově odpoví na lehčí variantu otázky, položím mu bonusovou těžší a má radost, když se mu podaří i ta :)

Hra obsahuje celkem 50 karet, 6 puzzle a kostku - to vše v bytelné krabičce se zavíráním na magnet. Za tři stovky super kup!


Kostku v balení dostanete čistou bez potisku a samolepky k tomu. Bohužel dcera má tendence samolepku odlepovat a zase nalepovat, takže už nedrží úplně přesně a pevně. Asi časem překreslím lihovou fixou přímo na kostku.
Každopádně to asi není výtka vůdči výrobci, hra není určena dvouletým dětem :) :) 


Hry se prodávají v knihkupectví nebo v Tescu, ale když chcete jit najistotu, vsaďte na eshop ALBI (klik)

1 komentář:

  1. Dětské hry od Albi jsou úžasně malované, už mi to potvrdila spousta maminek. Skvělé jsou i ty pro dospělé :-) Beru odběr krásného a inspirativního blogu (jako Janina Pálková a pokud jukneš i ke mě popřípadě přidáš odběr, budu moc ráda. Přeji krásný podvečer, Janina
    https://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat