7. 12. 2017

Ježíšek - mise splněna!


Hlavní dárečky pod stromeček jsou doma! Tedy ty hlavní pro děti :) :)
Přání, ať jsou sebevíc praštěné, se mají plnit právě tehdy no a naše děti touží po koloběžce a autu na ovládání, což se mi docela ulevilo.. 
(psa ani dinosaura v životní velikosti bych asi nedala takže uff :) 

***
Využili jsme soutěže  https://www.prodeti.cz/vanoce  o poukazy na nákup, když už se nám konečně podařilo z dětí vymámit, co by chtěli pod stromečkem opravdu najít :) 

Stačí nahrát fotku dopisu přes stránky a hned máte stovku slevu + hlavní výhra je 3000,- na nákup a pokud se účastníte i na instagramu, jde vyhrát 6x 1000,-, což je šance docela veliká, vzhledem k tomu, kolik lidí se opravdu dokope a tu fotku tam hodí :) :) 


***
Auto jsem vybírala přes recenze - neměla jsem šance vyzkoušet osobně, tak doufám, že budeme všichni spokojeni tím, že to Vilíkovi půjde a auto bude prostě takové, jaké si přál! 
- snadno ovladatelné, na souš, vodu i sníh a má prý vypadat jako bugina .. tak snad se povedlo :)

pořídli jsme klasicky na proděti.cz - ZDE (klik) kde mají i o třídu lepší verzi - klik 


Dó si přála koloběžku. Poslední výstup někde na bazárku, kde z vypůjčené nechtěla ani po hodině slézt a křečovitě se ji držela - nešlo prostě jinak.
Pročetla jsem všechna možná moudra o tom,  kde dvě kolečka (vepředu nebo vzadu) a jak je to s tou jednostrannou zátěží těla a jak je to prospěšné či ne pro zdraví dětí -  argumenty se přikláněly k tomu ji jednoznačně pořídit. 

Volila jsem variantu stabilní, lehkou a aby se dala rychle poskládat. šla hodit na ramena a jít. 
koloběžka zde - KLIK



Žádné komentáře:

Okomentovat