20. 6. 2015

stará nová postel pro Véčko

A tak nám spadl z postele. Chjo.
V úterý ve dvě v noci bum prásk, hlavou rovnou na podlahu .. modřina jak Brno.
Tak jsme museli zakročit a konečně !  Vilíkovi pořídit větší postel.
Doteď měl k posteli přiraženou postýlku a ta evidentně nestačila :(
V. má teď v noci cestovateské období tak jsem raději ještě ten den našla na bazaru postel za pětistovku, chlap ji v pátek vyzvedl a rup, první noc je za námi. 
V. spal mnohem klidněji, nepřesunoval se dokonce ani na spodní stranu postele a tak jsem se i já konečně vyspala, že jsem půl noci netrávila přesunováním jeho spícího tělíčka zpět z kraje postele. Juchůů !
Všechen přesun byl tak rychlý a doma jsme měli jen jedno povlečení na tento typ postele protože podobnou ale pořádnou má v pokojíku a tak jsem to snadno vyřešila pevnou plenou od LODGERU
Hip hip huráá, ať žijou provizoria  .. ale asi ji tam nechám, vypadá to parádně  .. proč nevyrábí povlečení? :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat