16. 6. 2015

recenze Bamboolik po dvou letech .. a jednom dítěti

Dorazil balíček! 
... a já můžu konečně porovnat, kam se za dva roky posunul Bamboolik 
.. aneb objednala jsem TUTO plenu  ..téměř tu samou jsem kupovala Vilíkovi když se narodil a jsem s ní spokojená tak, že u nás frčí denně.
A vzhledem k tomu že nočník je u nás stále tak trochu science ficton, další kousek do party se určitě hodí.

 

Rozdíl mezi novou verzí a starší, téměř denně pranou ! 
Já myslím že úžasný výsledek, no ne? 
Nový střih mi příjde dole mírně širší takže rozhodně může míň nehod uniknout, zvlášť pokud ji někdo pořizuje už od novorozence.


Sucháče u starší pleny už nejsou nejzářivější ale peru v eko prostředcích bez nějakého extra bělení takže i tak úspěch !
.. a teď jdu dát do pračky tu novou ať hned zítra může lítat na zahradě s dinosaury na zadku :)


Žádné komentáře:

Okomentovat