23. 1. 2015

Sluneční soustava!

máme nalepeno! UF! :D

Samolepky planet jsem chtěla už dlouho, jenže všude byly pekelně drahé a tak už jsem začala uvažovat o samovýrobě. Pak jsem naštěstí narazila na tyhle skvosty za pár korun a nemohla je tam nechat .. a doufám že je taky pořídite, protože jsou opravdu krásné.

Nalepováním jsem strávila původně pár minut ale pak se chlapovi nezdálo to a ono a tam to a tak jsem přelepovala a přelepovala .. a světe div se, samolepky pořád perfektně drží, takže za mne super!

pořídíte jak jinak, na proděti.cz .. konkrétně ZDE

tak šup pro ně, dokud jsou ;-)



rakety přistály na skříňkách a slunce jsem nakonec nelepila, ještě musím vymyslet co s ním




5 komentářů:

  1. Nazdárek:) Samolepky nádherné, ale prohodila bych velikost Uran - Pluto. Ten Vilík se má:)

    OdpovědětVymazat
  2. Po něčem podobném taky pokukuju..ale jak píše Lucie, Uran a Pluto by pravděpodobně měly být opačně.
    Nejstarší syn je milovníkem všeho vesmírného, tak se u nás chystáme ještě nalepit na modrý klenutý strop hvězdy do podob souhvězdí...moc se na to těším. Jen toho času kdyby bylo víc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké, ale je to určitě špatně- Pluto je maličké, dokonce bylo "vyhozeno" z kategorie planet a je to jen planetka.
    Ale abych jen nekritizovala, máš moc pěkný a inspirativní blog. Doufám, že k tomu všemu se synem taky dojdeme, zatím jsme stále v okusovací fázi, tak se toho ještě moc dělat nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a když už jsme u toho, vyměnila bych tři nálepky. Neptun je modrý, Uran takový lehce do zelena, má prstenec, ale točí se jakoby kolmo vůči ostatním planetám.

      Vymazat