19. 12. 2014

malá vánoční soutěž ! :-)

Protože brzy příjde Ježíšek..
.. tak i já se rozhodla někomu z pravidelných čtenářů udělat radost ! 

Včera dorazil balíček s krásným kufříkem pro malé doktory a doktorky od  proděti.cz   ( kufřík najdete TADY




Kufřik je bytelný a plný neznezbytností pro ošetřující i pacienta :)

Vilíkovi se moc líbila ta spousta věcí vevnitř ale je to opravdu pro větši děti takže budeme rádi pokud udělá radost jinde ! :)

Jedinnou podmínkou je tedy být mým čtenářem ( mít mne ve sledování ) a nechat mi zde komentář co si přejí vaše děti pod stromečkem :)

Hodně štěstí, losujeme výherce na Silvestra!





21 komentářů:

  1. Muj starsi si preje polarni expedici :-))), a mladsi pozorvaci akvarko s rybickou :-)) ....moc krasny blog...preji krasne vanoce!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, kufřík je super. Uvažovala jsem, že něco takového pořídíme, ale zatím na to nedošlo. Jsme u puzzlí a Dupla, takže na Vánoce bude Duplo vlak a skládačky Melissa & Doug. :)
    Díky za zajímavé nápady, Váš blog je krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. jůůů, tak tento kufřík je opravdu luxusní! Po tajmu Váš blog už sleduji nějakou dobu, nyní poprvé komentuji. Máte úžasné nápady a krásně vše dokumentujete. Super inspirace! Moje čtyřletá dcerka letos nakreslila několik obrázků pro Ježíška - přeje si: miminko kluka s pindíkem :), koleje na vláček, pexeso a zrovna včera si ještě dokreslila doktorský kufřík. Tímto "last minute" přáním samozřejmě "Ježíška" trochu zaskočila. Tak jsem jí vysvětlovala, že Ježíšek nemusí vždy donést vše, co si přejeme... A že uvidíme... A dnes čtu Váš příspěvek, tak zkusím štěstí... :) A když nebude štěstí ve hře, tak bude v lásce... :) Přeji pohodové svátky a do nového roku spoustu úžasných nápadů. Silva

    OdpovědětVymazat
  4. Krasny kufrik, uz jsem na neco takoveho pro syna taky koukala :) ... zatim pro nej mame knizky, stavebnice a nejake to puzzle :) Jinak moc pekny blog, jen tak dal! Stastne a Vesele ;)!

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer, taky se mi Váš blog líbí, zatím jsem neměla tu možnost na něj narazit, tak jsem ráda, že se dneska příležitost naskytla.
    Jinak co se týká přání mých dětí, tak starší syn si napsal celý seznam, který poslal Ježíškovi a vůbec netroškařil :D na to, že je mu 5, měl samá velká přání jako dospěláckou kytaru, dospělácký klavír, trumpetu, buben... tak doufám, že nebude zklamaný, když Ježíšek dopělácké nedonese, ale jen menší verzi. Mladší syn byl skromnější, jsou mu dva a půl a chce jenom Krtka, toho miluje, takže si vystačí jen s ním :D
    Přeji krásné Vánoce všem a šťastný celý rok 2015.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer,nejen parádní blog,ale i nápady,vaření,prostě,jsem nadšená a budu se moc ráda vracet a inspirovat se.Naše Michalka ráda všude možně prolízá,zalízá a podlízá,tak pod stromečkem na ni čeká tunel se stanem,kde bude mít svoje království krtečků a všech možných krabiček.Přeji krásné prožití svátků a štastný nový rok.Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pekny blog. Diky za soutez uverejnenou na FB, jinak bych se sem nedostala. Rada bude sledovat dalsi Vase prispevky:) Co si me deti preji? Maly 9mes asi zatim nic special, jeho nejvetsi prani je "byt stale u zdroje - tj. u prsa:)" a 3leta dcerka ma radost, kdyz si hraje na nakupovani, vari si v kuchynce, opecovava a bavi ji stale dokola si hrat s vodou. Malovani a tvoreni ji zatim moc nebere, krom strihani, to ma ted obdobi, kdy striha kdeco... Nicmene nejvetsi radost ji udela jidlo...od mala krasne ji a jak rika moje tchyne, bida na ni neni videt:) Ale radost projevi z kazdeho darku:) Preji krasne Vanoce!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, díky za tuto soutěž na tvém blogu, ráda sem nakukuju :-)
    S Vánoci to máme tak, že naše téměř pětiletá si již několik měsíců přeje luk a šípy a mnoho dalšího.... tak jsem se teda rozhodla, že ji umožním po nás střílet :-D
    Syn si nepřeje nic, tak nějak jsou Vánoce mimo něj (takovej klasickej autista), ale moc doufám, že se mi podarí zaujmout ho tou velikou klouzačkou, která bude čekat pod stromečkem.... snad se mi to letos podaří lépe než loni, kdy se na dárky nešel ani podívat... uvidíme :-D naděje umírá poslední :-D

    Přeji ti krásné Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ja take zkusim stesti. Blog sleduji uz dlouho a nasla jsem tu uz hodne inspirace:) U nas to budou motoricke hlavolamky, detska pokladna, vysavac a podobne hracky, ktere se daji vselijak prozkoumavat, zapinat, vypinat, rozebirat....pro toho naseho maleho kutila. "Maly doktor" by mu urcite udelal radost:) Krasne Vanoce a jeste lepsi rok 2015 prejeme !

    OdpovědětVymazat
  11. Krasny blog! Dekuji za nej! Nase sestileta Kristynka si preje pod stromecek bile a barevne papiry, lepidlo, cisty karton a izolepu... Taky zlaty a stribrny fix... Klasicke hracky zadne... Nejvice ji bavi"tvoreni"

    OdpovědětVymazat
  12. Šťastné a veselé Vánoce všem! Můj malý syn si přeje čistící vůz. Prý aby maminka nemusela tolik uklízet. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Dobré ráno, blog sleduju teprve chvíli a moc se mi tu líbí. Kufřík vypadá parádně. Starší syn si přeje auto na ovládání a mladší, aby nebyl pozadu to samé. Ale doustanou ještě knihy a nechala jsem se tu inspirovat na dřevěná autíčka a magnetickou abecedcu, takže děkuji! Přeju pohodové svátky, prožité v lasce, zdraví a klidu. Markéta

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím zcela vánočně z práce, kde doháním resty - vidíte, jak mi to jde:) Syn (na jaře tři roky) si už asi dva měsíce přeje kytaru, aby mohl hrát v kapele. Bude to asi nějaký punk, jmenuje se to prý Kakám, kakám:) Tak dostane ke kytaře i mikrofon a triko s potiskem názvu kapely. Myslím, že nejpozději po Novém roce se na něj začnou lepit groupies:D

    OdpovědětVymazat
  15. Náš dvouleťák ještě úplně nedokáže říct, co by si přál. Ale mám pocit, že největší radost by mu udělala piksla cukroví jen pro něj. Včera, když vydyndal na babičce linecký, poskakoval od špajzu a šťastně si prozpěvoval "Cukovíko, cukovíko!"

    OdpovědětVymazat
  16. Jeeeje ten je krásny! Veru mi sa hrávame na doktorov ale už nám polovica prístrojov chýba, takže nový by potešil:) Naši chlapci to majú každý inak jeden si praje len autá a dráhu a druhý mobil a nové hokejové rukavice a hokejku. Prajem krásne sviatky!!! Saša

    OdpovědětVymazat
  17. Koukám, že už zkoušíte i vodovky. Zatím jsem je jen zakoupila, ale nezačlenila :-). Kolik malému vlastně je, do dvou let určitě, že? Tak to bych taky mohla zkusit, co to udělá. Snad nebudou pomalované zdi a barva všude kolem :-DD

    Kufřík by se nám moc hodil, máme knížku o Mravenečkovi, kde je i mravenčí doktor se všemi nástroji, tak by si to dal aspoň dohromady 3D ;-). Navíc kufřík samotný by ho bavil velmi, máme v něm hudební nástroje, ale je rozbitý, tak ho musím vždy ovázat šňůrkou :-)))

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduju blog přes feedly.com. A naše malá si přála hlavně prstýnek, dostala ho, ale že by se z něj radovala až do nebes, to se říct nedá. Myslím, že tomu ještě tak moc nerozumí (je jí 20m). Terka terinaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím vás, já vás sleduji delší dobu, ale až ted jsem si vás přidala do sledování. Kufřík je naprosto parádní.. Můj synek nemluví, ale bude mít 5 let a učím ho nápodobou... hrát si na doktora by se nám líbilo. Jinak k Vánocům mohu pouze odhadovat co by chctěl..ale myslím, že jsem se trefila.. největší radost měl z hasičské stanice po vzoru lego duplo a potom hned z dřevěné vláčkodráhy. Hodně zdraví a štěstí do nového roku, přeje Eva a Honzík..:)

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, chci se zeptat bylo už losování a vyhlášení? Nebo jsem se přehlédla? Děkuji. E.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, ještě jsem se k tomu nedostala, ale hned se do toho pustím a nejpozději zítra dám vědět na blogu :-)

      Vymazat