13. 12. 2014

parkujeme nejen linecké

ještě že mám takového velkého pomocníka!  
Jedna dávka lineckého a trvalo nám to 3 hodiny :)




večer měl Vilík dlouhou chvíli tak jsme vymysleli parkování aut ( odtud ) podle písmenek a docela se chytl .. použila jsem písmenka které bezpečně zná a parkuje obstojně :-)

Garáž a polep písmenek jsem jednoduše vytvořila ze dvou šířek papírové ( malířské ) lepící pásky.
 

a konečně jsem dovystříhala Vilíkův výtvor .. vánoční přáníčka pro letošní rok .. teď už jen popsat, dopsat přání a šup do obálek, je nejvyšší čas !


3 komentáře:

  1. Prosim,prosim, kde se daji koupit vyjrajovatka jako stihacka, auto a dalsi? Dekuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kupovala na vánočních trzích v Brně na Svoboďáku, ale viděla jsem je i na mmb :-)

      Vymazat
    2. Zkusim se podivat. Dekuju za tip ;).

      Vymazat