19. 11. 2014

stylová čepka pro malého fráju


nová čepice .. velká pro malého Vilíka ! :)

Už delší dobu Vilík potřeboval čepici na podzimní plískanice .. bohužel naše oblíbená Outlast je moc tenká a začíná být malá .. sotva Vilík otočí hlavou, vykoukne mu půlka uší .. a tak jsem byla ráda že jsem narazila na Proděti na tyhle stylové čapky houmlesky a hned jednu objednala :)

je z příjemného nekousavého materiálu, jen jsem se trochu sekla s velikostí .. resp. prcek má obvod hlavy 50cm, objednala jsem 50/52 a je mu docela dost velká, takže pokud plánujete koupit, vemte o číslo menší :)
Sice mu nepadá do očí ale na uších nepřiléhá tak jak bych si představovala .. takže jak začnou mrazy asi vyměníme za jinou ale na jaro budeme mít tu nejvíc frajerskou čepici tak akorát ! :)

Jinak jsem čepici testovala skoro 14 dní protože mě zajímalo jestli vydrží materiál a nevytahá se .. a pořád vypadá jako nová, absolutně se nevytahala, vůbec na ní není použivání vidět, super. Musíme na jaro koupit ještě jiné barvičky :)

pořízena na Proděti.cz .. konkrétně ZDE


( fotky jsou horší kvality, foceno u babičky na mobil . řádění v zazimovaném zahradním domečku :) :)





Žádné komentáře:

Okomentovat