3. 11. 2014

když usne ..



To vám tak jednou dítě usne po příchodu z nákupu. Usne neobvykle dlouze .. 

1/ roztřídila jsem celý kopec receptů do šanonu podle kategorií, přepsala, založila, vyhodila nepotřebné.

2/ probrala jsem hromádku Albert magazínu a vytřídila jen ty recepty které hodlám jednou vyzkoušet. Zbytek letěl do koše. 





 3/ uvařila jsem si kafe, naložila výbornou kokosovou buchtu,  hodila nohy nahoru a četla si. Jak vidíte, úklidu jsem se odmítla věnovat ( však on ty křupky dojí, až vstane :) :)

( John Updike - Králiku, utíkej! )





4/ dítě pořád spí, hromada času .. tak jsem zasedla i pracovnímu stolu a vytvořila pár broží na Vánoce



5/ když už jsem byla u toho tvoření, dodělala jsem i pár dalších jmenovek na dárky


6/ jdu spát!

1 komentář:

  1. Zdravím, to s těma receptama bych měla taky provést. Asi si dám předsevzetí na další rok :) Jinak děkuji za inspirativní blog. Hezký podzim Radana

    OdpovědětVymazat