14. 10. 2014

kolaudační balící papír :-)

když mi dítě dlouho spí .. 
 



chystáme se o víkendu na kolaudaci tak jsem musela vymyslet nějaký kolaudační balící papír na dárek .. a řešením bylo vytvořit si vlastní razítka a potisknout univerzální balící papír, který miluju a nedám na něj dopustit


nezůstalo jen u domečku ale vzniklo i jablíčko na cedulky na zavařenininy než je budu ukládat do sklepa a taky stromek na vánoční balící papír .. jen musím dokoupit bílou a červenou temperu 


tužkovník v domečku je obyčejná zavařovačka od okurek, kterou jsem v rychlosti obháčkovala první přízí která byla po ruce, ale myslím že se vyvedlo tak to tak nechám






dala jsem se i do přípravy vánočních jmenovek na dárečky ..  
šňůrka a cedulky jsou z ebay, samolepící bavlněná krajka je z KIK výprodeje za 13,- :)



2 komentáře:

  1. Ahoj,
    především - krásný blog! Ano nevím, přes co jsem sem dogooglila, ale musela jsem ho projít celý :).
    A pak - co je to za gumu a kde se dá sehnat, a kde se berou ty špalíčky na razítka?
    Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :-)
      guma se jmenuje tuším moosgummi a da se sehnat v kazdem vetsim papirnictvi nebo vytvarnych potřebách. Špalíčky jsem koupila v místním sekáči zahrabané mezi hračkami takže neporadím kde přesně tyhle ale na FLERu je takových dřívek dost :-)

      Vymazat