16. 6. 2013









v sobotu se na prcka přijely podívat kolegyně z práce a bylo veselo, relax venku, pohoda .., v neděli jsem se zase nezastavila .. využila jsem že doma oba chlapi spali, tak jsem velkému dělala polévku a ovocný salát protože je nemocný, sobě jsem zvládla salát zeleninový, stihla upéct buchtu, přesadit kytky, uklidit celý balkon a ještě  zbyl čas uháčkovat pár dalších kytiček na plánovaný ,,projekt ubrus" .. aneb pomalu se učím háčkovat .. a zkouším to na takových blbinkách jako jsou podšálky .. :)








3 komentáře:

  1. Hurá! Jsi zpátky:)! A koukám, co to stíháš, paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se zdá, to jen prcek na chvíli usl výjmečně ve dne, tak jsem byla jako tryskomyš :D
      ještě stíhat stahovat fotky a koukat na ostatní blogy a budu spokojena :))

      Vymazat
  2. Tak ta poslední fotka, to je ideál, ještě k tomu spící dítě, že? Nádhera. Taky mám ráda podzim, hlvaně protože můžu vytahovat ty svoje šátky, šály a čepice.-)a plést další:-)

    OdpovědětVymazat