18. 6. 2013



 nějak nechápu proč se všichni těší až budou tropy .. já v tom vidím jedinné pozitivum a to že prádlo schne superrychle a všechno kvete a pučí a plodí .. jinak teda léto není nic pro mě .. podzim je nej, na ten se těším já :)




 rajčata, hrachor, máta, petržel a špenát .. uvidíme co se letos na balkóně vyvede ke zdárnému konci .. umřel nám zatím jen kopr a nevyrostla bazalka, ale tu máme v záloze v chládku v kuchyni společně s tymiánem, to jsou držáci co zvládnou snad všechno 
první léto v novém bytě .. příště obsadím celý bakon :)




první zkouška rovného háčkování .. dopadlo to strašně ale je to pokus omyl, nemá mě kdo učit .. a bylo mi líto to rozpárat .. tak mám ,,šperky" :))

2 komentáře:

  1. ahoj,máš moc přijemný blog. chtěla jsem se přihlásit k odběru, ale nevím jak, když tady nemáš ukázané pravidelné čtenáře...je na to nějaký trik? jinak, jestli budeš mít chuť, můžeš mně navštívit tady - http://vad-art.blogspot.co.at/
    Zatím hezký horký týden! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za upozornění, hned jsem si tam přidala sledování a po návštěvě na tvém parádním blogu i tebe do sledování přidala :)

      K.

      Vymazat