20. 5. 2017

Montessori aktivity pro děti - otevřete tu knihu!


Byla jsem překvapena kolik lidí má tuto knihu doma .. a nepracují s ní. 
Nafotila jsem tedy něco málo z aktivit z této knihy a snad to nakopne všechny, co pořád váhají čím začít.

Většinu aktivit jsem si laminovala, chci aby vydržela časté používání i obě děti.
+
Některé obrázky jsem vymalovala pastelkami, aby to nebyla samá šeď.
-
Všechny kartičky a aktivity mají kontrolu správnosti .. na druhé straně jsou značky díky kterým si děti můžou překontrolovat, zda mají přiřazeno dobře.











Zvířata jsem vystřihla, zalaminovala a podlepila moosgummi.

8 komentářů:

  1. To je napad s tou penovkou ...dik

    OdpovědětVymazat
  2. Ta pěnocka je super. Knihu jsem objednala. Ale libi se mi i vase obalky s drukem. Kolik je jich potreba a jake tvary? Na fotkach mate ruzne. A napad je to skvely. Dekuji za odpoved. Bara

    OdpovědětVymazat
  3. Prosim vas odkial mate tie kontinenty? Tiez z knihy?

    OdpovědětVymazat
  4. Kde prosim kupujete tie obaly na jednotlive aktivity? Dakujem krasne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v papírnictví u nás na sídlišti, ale mají i v Tescu :)

      Vymazat
  5. Ahoj. Má pro mě kniha smysl, když mám syna, kterému jsou dva roky?

    OdpovědětVymazat