10. 4. 2017

vesmír pro děti - měsíční fáze

Fáze měsíce!
U nás teď hodně aktuální .. neustálé dotazy ze stran Vilíka mne donutily vytvořit tuto pomůcku .. narychlo, nakřivo, ze zbytků plsti ale myslím že bude mít úspěch. Až se mi jednou podaří dodělat dětem pořádný kalendář, použiji to jako součást.


 Na pomoc při vysvětlování jsem si vzala Atlas vesmíru pro děti.
V knihkupectví jsem prohlédla snad deset různých knih o vesmíru a tato mi přišla nejsmysluplnější, nejlíp vytvořená, poskládaná .. bez zbytečností a zároveň se vším potřebným co odpoví dětem na nejčastější otázky.



Kniha je složena z plakátů se spoustou ,,otvíracích" sešitků s doplňujícími informacemi.





 Pro porovnání přidám knihy které jsme měli doma ještě než jsem koupila tento atlas.
---

Kniha ze které jsem sama čerpala snad ještě na základní škole. V antikvariátech sehnatelná za pár kaček. Pro starší děti super, doporučuji pro druhý stupeň zš a dál.










PÁR MATERIÁLŮ KE STAŽENÍ 



6 komentářů:

  1. Vyrábíte vážně moc hezké věci. Vždycky mě potěší, když si někdo v dnešní uspěchané době najde čas na pár radostí pro děti. Určitě to ocení :)
    Mějte se prima

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, můžu se zepta, odkud máte ty figurky raket a kosmonautů? Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, píšu o nich zde a je tam i odkaz :) http://www.kakaovavafle.cz/2017/02/trislozkove-karty-tuba-vesmir-lidske.html

      Vymazat
  3. Dobrý den, moc prosím o třísložkové kartičky k vesmíru na zdercikova@post.cz Děkuji moc. Jitka

    OdpovědětVymazat