27. 12. 2015

Ježíšek 2015

Večer před Štědrým dnem jsme počkali až děti usnou a tajně přinesli a nazdobili stromeček ať je ráno velké překvápko (a že bylo! :) 


Přípravy na vánoce u nás byly pozvolné. 
Protože jsem věděla že budu přes vánoce po porodu, chystala jsem se už hodně předem. V létě jsem naháčkovala polštáře jako dárky a na podzim objednala láhve, kelímky a suroviny na přípravu hand.made kosmetiky abych mohla těsně před vánoci jen míchat, balit a chystat. Většina ostatních dárků byla doma už v říjnu nebo listopadu, nechtěla jsem s malou lítat po obchodech nebo na poštu pro balíky. 
Vše se kupilo po skříních a postupně jsem po várkách balila.



( peelingová sůl do koupele, lanolinová mast s bambuckým máslem, hromada různých mýdélek, balzámy na rty, likér z ledových kaštanů ) 


Zabalena první část, jen ještě bez mašliček.


V rámci příprav jsme v úkolu č. 23 z adventního kalendáře vyráběli svíčky abychom měli lodičky k pouštění u štědrovečerní večeře. 



Nakonec to na Štědrý den vypadalo moc hezky .. stromeček jsme rozsvítili až když se šel táta podívat, jestli už přišel Ježíšek a přinesl nějaké dárečky, takže Vilík byl o to víc překvapený a hotový .. stromeček svítí, dárky tam taky jsou!! :) :)


Žádné komentáře:

Okomentovat